Braathens SAFE B 737-200 1:400 custom made

modellen din ser mer slitt ut enn den jeg fikk, og når det kommer til detaljer så er det dette du får, denne er det ikke sikkert du ser med tampa printing noen gang, til de av dere som ikke fikk tak i denne så kommer det en ny runde med denne modellen bare å følge med, opplaget er fortsatt meget begrenset og dette blir siste sjanse

Modellen ser da ikke så værst ut den. -Og den er nok savnet av mange, mange....
-Men burde det ikke være mulig å få til en poll eller en ønskeliste , og se hvor mange som var intresert i en modell, og se om det kunne være mulig å få laget den av en av de "proffe" ? -Bedre modell, edre pris osv....

jeg tror kansje braathens kunne solgt greit, men aeroclassics lager jo 150 stk i en run, hvis man har de rette kontaktene så kan man få en exclusive run for seg selv men det koster.....

Svarte... ;)
Såg ikkje dette før no... Kommer det ennå flere serier eller ? Noen som vet ? Er det bare å "sende mail og bestille" eller?
Skulle gjerne hatt en slik ja..., sukk...

Jeg fikk min modell i posten idag. Veldig fin. Håper at det kommer modeller av andre Braathensfly.

Venter i spenning.

Da lander det en i Stavanger også. ( husker godt lyden av denne ved stigning og landing over Madla, ofte med min søster som flyvertinne)

Melder meg på,pass på å få Braathen vingen på motor covlingene og mellom framdørerene og vinduene i cockpit.

Back