Braathens SAFE 767 på ebay

Re: Braathens SAFE 767 på ebay

Ser at han her en ATA L-1011, men den har du kanskje allerede Andreas..........

Godt forspent med ATA-modeller, ja ... Har til og med en stående i baren i Mosjøen ;-)

Godt forspent med ATA-modeller, ja ... Har til og med en stående i baren i Mosjøen ;-)

Det var det jeg trodde, men en vet jo aldri

Jeg tror ikke denne selgeren helt har peilig på hva han driver på med, vet i alle fall ikke forskjellen på en 727 og en Tristar. Det er derfor alt er listet for så lave priser også.

Ja, la merke til det. Mye snadder her for seriøse 1:200-samlere ihvertfall ....

Dette burde jo vise til andre modell produsenter at det er ett marked for BU modeller. Det er jammen på tida at vi blir hørt.....

Dette burde jo vise til andre modell produsenter at det er ett marked for BU modeller. Det er jammen på tida at vi blir hørt.....

Helt enig. Kunne tenkt meg å ha modell av Fokker F-27 og F-28.

Helt enig. Kunne tenkt meg å ha modell av Fokker F-27 og F-28.

Friendship og Fellowship.....bring 'em on. Ikke meg imot med noen Fokker modeller, BU hadde jo F-100 på ruter i Sverige også. Ja takk, jeg tar dem alle.

Fra E-bay nå:

You've just been outbid. Do you want to bid again?
Wooster Boeing 737-500 BRAATHENS
Time left: 8 hours 10 mins [22-Nov-09 21:10:49 GMT]
History: 14 bids
Current bid: £33.00
Your maximum bid: £32.00

Satser på at eg får den BU B767 ikveld
Eg har foreløbig vinnerbudet
Skal ha denne nesten uansett pris

Lykke til. Braathens 767 fikk jeg aldri anledning til å fly så her får du ingen konkuranse.

Tror det er rimeligere å kjøpe LN-TUA snap-fit modellen som ligger ute til 9.99$+frakt.

Var du vinneren? 136 GBP (224.58 USD) Ja, det ble for dyrt for meg......

og samme selger solgte en Wooster BU 737-500 for 60 GBP (99.08 USD) også.

Det var da som bare fytte rakkeren for prisen dette. Hvor er alle modellene jeg lekte med som gutt-unge? Hadde begge disse ei gang i tiden........... hadde jeg bare hvist

136 pund ... hehe .... sjelden modell, men den der er vel kanskje i overkant ... men hey - noen ganger er den mer verdt for en selv enn for andre.

136 pund ... hehe .... sjelden modell, men den der er vel kanskje i overkant ... men hey - noen ganger er den mer verdt for en selv enn for andre.

Kan jo få en PacMin 747 i 1/100 for den prisen....... håper modellen gikk til en av oss som virkelig verdsetter denne og ikke til en som ser den som en investering.....

Heldigvis har jeg begge. Kjøpte 767 på ebay for ca 3 år siden og da betalte jeg bare £ 10 pund for den.

Back