Braathens SAFE 767 på ebay

Re: Braathens SAFE 767 på ebay

Steike det var en stiv pris, en smule for dyrt for meg^_^

Er det bare jeg, eller er det andre som har problemer med å få opp ebay siden?

Yngve

Steike det var en stiv pris, en smule for dyrt for meg^_^

Er det bare jeg, eller er det andre som har problemer med å få opp ebay siden?

Yngve

Du er ikke den eneste, jeg kunne ikke få opp eBay i det hele tatt for to dager siden. Har virker helt smurt i går og idag. Problemet er kanskje fikset???

Den BU 737-500 ble visst min, 60£ er en stiv pris, em det går opp i opp i og med at jeg var så heldig å få en BU 737-200 til kun 5£ for ca to måneder siden. Det kaller jeg et kupp.
BU 767 har jeg fra før av.

Grattis med de nye modellene gutter!!

Problemet er kanskje fikset???

Jepp, funket igjen utpå dagen.
Var litt hypp på å komme innpå for å betale for helgens kjøp.
Fikk fatt i SAS A330 i de nye fargene, endelig, kun 21 USD. Da har jeg SAS
A330 serien komplett :)

Kjøpte også en Dan Air 737-200, for nostalgiens skyld :D

Yngve

Grattis med de nye modellene gutter!!

Jepp, funket igjen utpå dagen.
Var litt hypp på å komme innpå for ø betale for helgens kjøp.
Fikk fatt i SAS A330 i de nye fargene, endelig, kun 21 USD. Da har jeg SAS
A330 serien komplett :)

Kjøpte også en Dan Air 737-200, for nostalgiens skyld :D

Yngve

Gratulerer med innkjøpene dine. Har SAS noen gang hatt en A330 i 'gamle' farger??? :)

Den siste modellen jeg kjøpte var faktisk en Dan Air 737-300 i 1/100 skala, ser virkelig bra ut der oppe på hylla. Har alltid likt Dan Air, så jeg er meget fornøyd med den modellen.

Den siste modellen jeg kjøpte var faktisk en Dan Air 737-300

Står på ønskelisten min også - jeg hadde mye moro med DA på FBU ...
Hadde nestsiste avgangen ... trist og moro på en gang .. vi raidet cabinlageret og 'kledde' opp jentene med alle mulige SAS cabineffekter så de så ut som juletrær da vi boardet. Paxen må jo ha trodd vi var gale selv om de fleste visste at det var slutten. :lol:

Står på ønskelisten min også - jeg hadde mye moro med DA på FBU ...
Hadde nestsiste avgangen ... trist og moro på en gang .. vi raidet cabinlageret og 'kledde' opp jentene med alle mulige SAS cabineffekter så de så ut som juletrær da vi boardet. Paxen må jo ha trodd vi var gale selv om de fleste visste at det var slutten. :lol:

Jeg husker godt Dan Air fra dagene de gikk regelmessig på Kjevik, så det er vel ingen overraskelse at jeg har ett mykt hjerte for Dan-Air London.

Har SAS noen gang hatt en A330 i 'gamle' farger???

Nei de har vel kun hatt dagens farger, kom ikke de inn i SAS flåten i 2002??

Siden vi mimrer om Dan Air: Jeg husker avgangene med Bac 1-11 fra BGO og rett over hytten vår. Sinnsyk med bråk og de spydde ut sot fra motorene, alle samtaler opphørte et øyeblikk når de kom over hytten :D

Yngve

jeg tror jeg har en BU 767-200 i 1:200-skala som jeg selger - billigere enn de 130 pund som ligger ute

Lå akkurat ute en Wooster Air Europe Norway (737-300) som noen grafset til seg for ca $75 .. ikke ofte å se ... prøvde meg, men fikk ikke tilslaget... :(

Lå akkurat ute en Wooster Air Europe Norway (737-300) som noen grafset til seg for ca $75 .. ikke ofte å se ... prøvde meg, men fikk ikke tilslaget... :(

... prøvde meg også,, men nådde ikke helt opp ....

Den BU 737-500 ble visst min, 60£ er en stiv pris, em det går opp i opp i og med at jeg var så heldig å få en BU 737-200 til kun 5£ for ca to måneder siden. Det kaller jeg et kupp.
BU 767 har jeg fra før av.

Gratulerer med kjøpet. Kom ikke inn på E-bay så da ble den din,.............og egentlig samler jeg på 1:400

Back