Braathens Il-76?

Falcon

ÜberScanFlyer
Tillater meg å rappe denne fantastiske fantasitegningen fra et modellbyggerforum (www.modelersunderground.com):

Braathens_Il-76.jpg

Tøff eller hva? :)

IL-76 passer jo godt til Braathens SAFE's østeuropeiske 70tallsdesign! Terningkast: 1

Originally posted by CK
IL-76 passer jo godt til Braathens SAFE's østeuropeiske 70tallsdesign! Terningkast: 1

-Neimen CK da ! Eier du ikke skam i livet du da ? :wow:
Både flytypen og Braathens SAFE er jo virkelig klassikere ! -Og Braathens SAFE skulle jo vært slik i da også..... -Med det NORSKE flagget i halen..... :up:

jeg regnet med at det ble reaksjoner, men jeg står nå frem og innrømmer at jeg synes Braathens SAFE's siste design var et kommunistselskap verdig!!

Originally posted by CK
Mangler bare å bytte ut den rød "cheatline`n" med en blå,sette på hammer og sigd og et annet flagg på halen,så ser den veldig østblokk/kommunistaktig ut.Jeg er helt enig med CK...:up:

Det hører vel med til historien at denne tegningen er en 'tongue-in-cheek' hilsen til norske deltagere på det nevnte forumet. :D

Originally posted by CK
jeg regnet med at det ble reaksjoner, men jeg står nå frem og innrømmer at jeg synes Braathens SAFE's siste design var et kommunistselskap verdig!!

En blåruss verdig! Vet du egentlig hva du snakker om?:lol

Originally posted by CK

Uffda, har noen vært stygg med deg `? :biggrin

...ikke helt uenig med CK! Hva har blårussen å gjøre med dette?

ikke slik at jeg synes BU var et kommunistselskap, men designet hadde passet like godt på Aeroflot, Malev eller LOT i samme periode...

Back