Personlig har jeg alltid synes at Braathens burde hatt en hvit stripe mellom den mørkeblå undersiden og den røde stripen. Tror det hadde blitt penere, men smak og behag ^_^
Inge Krokrygg...haha! Nei, fra spøk til revolver - det ble i alle fall sagt den tid jeg jobbet i Braathens S.A.F.E. at de hadde holdt av navnet Inge Krokrygg en stund i fall de skulle skaffe seg 747. Mulig dette kan bekreftes/avkreftes av andre med mer inside info, men uansett en liten kuriositet....Navnet havnet på LN-BUD til slutt.
Personlig har jeg alltid synes at Braathens burde hatt en hvit stripe mellom den mørkeblå undersiden og den røde stripen. Tror det hadde blitt penere, men smak og behag ^_^
Njo, du har et poeng der. Dette siste fargeskjemaet kom vel som en litt desperat omkalfatring etter at nordlys-skjemaet med sølvvingen (det var iallefall det de sa det var) ble dårlig mottatt i "markedet". Dermed ble det hastverksarbeid og resultatet var vel ikke helt perfekt. Men på slutten hadde nok Braathens større problemer enn malingen på flyene, så det ble som det ble.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.