• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Bra tirsdag!

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Kundemøter på Fornebu, Helsfyr, Majorstuen og i Vika i dag før det blir årets første pinnekjøtt på Gamle Raadhus. Helt klart en uke som smaker jul:-)

Tja. Tilsynelatende ok Tirsdag her på ENKB eller Kvernberget som det da heter. Her venter man på SK2302 slik at man kommer seg en tur ned til Bergen igjen.

SAS har utsatt (fast ruteendring) på denne avgangen med 15 min, noe som gjør at de faktisk får litt utfordringer på feks bergenstrafikken.

Tidligste ankost BGO blir da 09.45 mot rett før 09.00 tidligere som gjorde at du faktisk kunne rekke møter som startet noe mer fornuftig.

Mulig de har glemt at de ikke lenger samarbeider med WF for 09.00 avgangen til BGO ble plutselig mer attraktiv for vanlige folk som ikke bryr seg så galt om sas eller ikke sas.

Ha en fin en, og ha som leveregel at du gjør "litt" mer fornuftige forretningsavgjørelser enn SAS, så skal du se det går helt bra med deg :)

God morgen fra kontoret. Forsøker få kontroll på tallene, før det skal spises mat på Szechuan Chengdu, og feire et år med side businessen. Ha en fin dag.

Så blev det atter engang tirsdag. Som dagene går er det nu allerede den 4/11. Klokken er 7.47, og med kaffe i koppen, håber jeg i alle får en forrygende dag der ude :-)

God morgen fra Kongsberg. Her er formen noenlunde grei heldigvis. I morgen blir det ny tur til feriehjemmet mitt på RH. Heldigvis er det bare en dagstur, men vi må starte avgårde ganske tidlig. I helgen fikk jeg omsider funnet frem kortstokken igjen etter en lang pause grunnet sykehusopphold og skral form. Første del av seriemesterskapet ble spilt og det var virkelig kjekt å være med laget igjen. Vi gjorde det bra også og ligger på andre plass av ti etter første helg. Nå skal det sies at vi er på nivå 4 så det er et stykke frem til de beste.

God morgen fra kontoret. Ble feiring av booket Asia-tur med FruS på Dinner i går, og de leverer like bra som da jeg spiste der første gang for 30 år siden. Har blitt svært mye bookinger og ombbokinger disse dagene så hadde AmExet til FruS vært av plast så hadde det smeltet :-). I kveld blir det middag på Sørlandet og så ble det en siste liten CPH dagstur på fredag. Så bra gikk det med reisefri uke..

God morgen fra sør. Akkurat sjekket inn på KL702 i morgen. Straks trening og så må det pakkes litt. Mottakelse og fullt hus i heimen i kveld så det må rigges litt også. Vamos.

God tirsdag fra FL38 over sentrale Afrika

Hjem på 2 månedersnjuleferie etter 4 uker i Kappstaden for familiarisering til nye jobbeventyr etter nyttår.

12 timer dagflight er seigt, men KL sin Premium Comfort gjør at det er overlevbart, mye bedre med nattflight hvor man kan lukke øynen og trylle bort noen timer.

Haen finfin tirsdag folkens 🙂

G’grytidlig morgen fra vestsørrøst her i vår store leders rike. Her blir det også avreise til Det Store Julebordet i dag. Pickupen skal pakkes med to bikkjer, 10+ kg bikkjemat, diverse utstyr og mitt pikkpakk før nesa settes mot Atlanta. D-AIGL er allerede på vei for å plukke meg opp, så da gjenstår det bare å komme gjennom security i tide. Kryss fingra.

Men først må man gjennom det vanlige morgenstyret ….

God dag fra RE11. Dog ikke på vei til Oslo men til OSL. Møter i Paris i kveld og i morgen formiddag. Får omsider testet nye SAS opplegget selv. For poeng. Fly for Go. Mastercard bananas.

Sjekker inn hostesaft og klar for å sitte og gynge litt på herlige RER-B. Paris er ikke egentlig så sykt elegant rent logistisk.

Anyway. Ha det bra!

Misunner deg en 2 seter, fikk selv tildelt 30H midtgang på en 3 seter i morgen - det var fristende å legge til USD 65.00 for et vindus sete på rad 19, men jeg holder meg så langt under USD 500.00 (har 19 cent «til gode»). Stort sett fått allt av jobb på plass - sikret Spot Saver på SEATAC (gratis Fast Track !) - kantine er på plass takket Amex (Centurion Lounge) - samme deal i München også - vi sees på fredag (enten med Kake eller uten !)

Back