God morgen fra Lommedalen. Etter en meget hektisk helg på Slaveleir/Arbeidsleir/Hytta, var det deilig å komme tilbake til egen seng, etter en uke borte. En av husstandens idioter(meg) klarte å finne ut at det var greit å få felt en bjørk, på søndag ettermiddag, etter som kvisthaugen ville bli liggende akkurat der den neste bjørka ville bli felt, måtte idioten ta ned den også. Svigerfar er av den gamle skole, og påstår at bjørka blir "sur" om den ikke kløyves relativt omgående, så da var det bare å kappe og kløyve, så i går startet jeg vedkløyveren 07.30 men etter 3 timer var vi ferdig med alt, så var det å pakke å komme seg hjemover. Hjemme ble det å bytte bak fjærer på VW bussen og installere den hjemmesnekrede senga baki, så den begynner å bli klar for kommende helgs campingtur. I dag blir det indretjeneste, kanskje får vi i dag ryddet i matboden... så skal vi på Obs bygg for å se på materialer til hytta, en tur innom Ikea for å kjøpe 2 søppelbøtter og en del mailer skal sendes. Kommer nok ikke til å kjede meg, selv om regnet spruter utenfor. Ha en strålende dag i regnet alle sammen.