Bra tirsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Saft suse. Jeg må ha greit dårlig karma. 40 min delay på KL1146 til AMS nå, og jeg har 1 time layover igjen. Fra Schengen til non-schengen og på long haul.

Aaaaargh

Er nok etterslep fra forrige tur. Man kommer ikke tilbake på skinner sånn helt uten Helge.

Saft suse. Jeg må ha greit dårlig karma. 40 min delay på KL1146 til AMS nå, og jeg har 1 time layover igjen. Fra Schengen til non-schengen og på long haul.

Aaaaargh

Ikke bra.... Stakars pellefanten... :(

Aaaaargh

På separate bookinger?

Har elefanten begynt å løpe i ring?

På separate bookinger?

Har elefanten begynt å løpe i ring?
Neida. Sammenhengende der. Men har en separat videre fra HKG via SIN til CGK 2 timer etter planlagt ankomst HKG. :/

Elefanten er foreløpig bare opptatt av å gafle i seg vafler i kantina. Han er utsultet på vaffel.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Neida. Sammenhengende der. Men har en separat videre fra HKG via SIN til CGK 2 timer etter planlagt ankomst HKG. :/

Elefanten er foreløpig bare opptatt av å gafle i seg vafler i kantina. Han er utsultet på vaffel.

God tur! Lykken må jo snu en gang! :)
Fulgte fokkeren i går også...

Men har en separat videre fra HKG via SIN til CGK 2 timer etter planlagt ankomst HKG. :/

Hva med å håpe på å ikke rekke HKG flighten og så spørre om å bli satt på KL 0809 til CGK (via KUL) som går 20:50, så har dere tid til å kose dere med litt stroopwafel og Jenever i lougen :-)

Hva med å håpe på å ikke rekke HKG flighten og så spørre om å bli satt på KL 0809 til CGK (via KUL) som går 20:50, så har dere tid til å kose dere med litt stroopwafel og Jenever i lougen :-)
Den har jeg siktet meg litt inn på også ja ;)

Nok til at jeg på en måte håper det går i dass

Autoombooket via CDG til HKG. Nye boarding Pass klare i app ved landing. Der slår de allerede LH og BA. Gode seter til og med. Men jeg misser flight videre til CGK. Så nå skal det trygles litt med ombookingsdesken om de kan sende meg rett til CGK. Fingers kråssed, som de sier.

God morgen fra Alfaset.

Å våkne 3 minutter før man skulle ha vært på jobb anbefales ikke. Spesielt når man har minst 35-40 minutters kjøring. Til info.

Ha en god tirsdag :)

Vet ikke om du jobber I flybransjen, men å komme for sent på jobb som flyger er dødsdom.
Du gjør det bare en gang, kanskje 2 hvis du har veldig god forklaring.
Etter det så er det «3 strikes you are out»

God Tirsdag her i Trondheim også, sol og sommer og man vandrer rundt i midt byen fra skummende utepils til mere skummende utepils.
Godt utsikt med pene damer og når man blir sulten er maten god.
Nå bør det finnes en knapp som man trykker på og alt holder seg nøyaktig slikt:
Nydelig vær, ubegrenset utepils og ubegrenset pen utsikt, da har man kommet til himmelen. :drink

Ble det kebab? Har savnet den de siste gangene, men de har hatt köfte (eller noe sånt) isteden. Godt det også.

Istanbul kaller! Du hadde rett i dine antakelser... Køfte. Men den er nesten like god som kebaben.

Og nå videre innenlands med 77W, ganske fett[emoji3]

4e8b238680b2b3bbf7bb7b5475aa1ca0.jpg

Store mugger!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Da ble det ikke noe tur. KLM kunne sende meg 17 timer i eco til Jakarta inkl mellomlanding i KUL (fullt i C), eller på en sen flight til HKG via CDG. Da ville det kostet shitloads med ny billett til CGK.

Pga minimum 7 timer delay mente de at jeg kunne få full refund, og de booket meg gratis hjem med SAS i kveld, da de ikke hadde ledig på egne flights.

Stor kudos til KLM og lite kudos til min egen karma.

Da ble det ikke noe tur. KLM kunne sende meg 17 timer i eco til Jakarta inkl mellomlanding i KUL (fullt i C), eller på en sen flight til HKG via CDG. Da ville det kostet shitloads med ny billett til CGK.

Pga minimum 7 timer delay mente de at jeg kunne få full refund, og de booket meg gratis hjem med SAS i kveld, da de ikke hadde ledig på egne flights.

Off, mye tull og tøys i din retning de siste dagene. :( Dog må det jo sies at to timer forbindelse med separate billetter etter langdistanse med flybytte i høysesong i utgangspunktet er ambisiøst. Kan det være Wilie Walsh som sender deg all denne dårlige karmaen?

Last edited:
Off, mye tull og tøys i din retning de siste dagene. :( Dog må det jo sies at to timer forbindelse med separate billetter etter langdistanse med flybytte i høysesong i utgangspunktet er ambisiøst. Kan det være Wilie Walsh som sender deg all denne dårlige karmaen?
Two words... Alex Cruz... :)

Istanbul kaller! Du hadde rett i dine antakelser... Køfte. Men den er nesten like god som kebaben.

Og nå videre innenlands med 77W, ganske fett[emoji3]

4e8b238680b2b3bbf7bb7b5475aa1ca0.jpg

Store mugger!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kult!!!! :) :)

Det var kjedelig! Har fulgt deg siden bryllupet i Polen og videre gjennom all uflaksen. Så mye stang ut! Vel, god tur hjem, og god tur neste gang!

Karma????
Hva er det du babler om??
Hva betyr "egen karma"???

Hvem som babler kan kanskje diskuteres, men her er én forklaring: Karma er etter hinduisk tro årsakene bak menneskets plass i livet. De handlingene et menneske gjør i dette livet, vil være med å bestemme hvordan det skal gå i det neste liv. Det er først og fremst motivet bak handlingen og selve handlingen som er det viktige. Motivene bak alt vi gjør, skaper enten god eller dårlig karma.

Hvem som babler kan kanskje diskuteres, men her er én forklaring: Karma er etter hinduisk tro årsakene bak menneskets plass i livet. De handlingene et menneske gjør i dette livet, vil være med å bestemme hvordan det skal gå i det neste liv. Det er først og fremst motivet bak handlingen og selve handlingen som er det viktige. Motivene bak alt vi gjør, skaper enten god eller dårlig karma.

Tusen takk for forklaring (jeg visste ikke dette).

Du har rett "Hvem som babler kan kanskje diskuteres"
Beklager :(

Back