SNAAAAAG...
Det er f**n meg helt utrolig. Elefanten var igjen hjemme denne helgen og nå er det snag. Gårsdagens snag var at vi gikk i feil bryllup. Dagens snag er delay på WRO-MUC så vi ikke rekker dagens siste MUC-OSL. Det passer SYKT dårlig når jeg har en eneste dag på kontoret etter 2 ukers ferie, før jeg skal ut på ny jobbtur til Jakarta på tirsdag.
Skal ALDRI ALDRI ALDRI ALDRI gi pellefanten fri igjen.
Og stakkars Pellefanten som bare må være i skuffen sin og ikke får være med Fnate på tur. Pellefanten elsker jo å fly, fly er det mest fantastikse og kuleste som finnes.
Og Pellefanten venter og venter på Fnate som sitter fast ett sted i værdensrommet. Og så har Fnate noe også et vesen som heter Kakaduen (jeg vet ikke om det er han eller hun) og Kakaduen får heller ikke veære med på flyreiser (stakkars).
Stakkars familien til Fnate![]()
Roten til alt ondt på denne turen... en "helvetes focker"
![]()
Forsinket ca hver eneste dag ser det ut som.
Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Roten til alt ondt på denne turen... en "helvetes focker"
Ble det kebab? Har savnet den de siste gangene, men de har hatt köfte (eller noe sånt) isteden. Godt det også.God dag fra TK1752, for anledningen en A333. En halvtime forsinket ut fra Oslo i dag, så mulig det blir tight connection for å nå flyet videre til Ankara. Men limonaden er servert, og snart blir det sikkert kebab til lunch[emoji3] Forøvrig var det null kø i immigration og automat funket prikkfritt. Ha en finfin dag!![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.