Bra tirsdag!

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Vertshuset Røros. Ny dag på kontoret venter. Satser på en treningsøkt i løpet av ettermiddagen og kanskje årets siste bad ute her på fjellet. Ha en bra tirsdag du også.

God morgen fra Lillestrøm. :) Ny arbeidsdag venter og sola skinner. Kaffe i kroppen og straks ut døra!
Ha en fin en og lykke til til Fnate med stramt tidsskjema i dag.

God formiddag fra det Bangkokske!

Etter mye full fart de siste dagene tror jeg at det skal bli en rolig dag i dag. I går var vi på en bitteliten Thai restaurant, drevet av en canadier og thai-kona hans. Beste thaimaten jeg noen gang har spist. Kan sterkt anbefales. Den heter Oasis Lounge og ligger rett over gaten for Le Meridien i Patpong.

Nå er nettopp sen frokost spist, og jeg tror bassenget blir neste post på programmet. Enda godt det er ei uke til neste arbeidsdag......

Og det er nok derfor jeg drikker...... :)

God morgen! Ny dag nye muliheter.....

SNAAAAAG...

Det er f**n meg helt utrolig. Elefanten var igjen hjemme denne helgen og nå er det snag. Gårsdagens snag var at vi gikk i feil bryllup. Dagens snag er delay på WRO-MUC så vi ikke rekker dagens siste MUC-OSL. Det passer SYKT dårlig når jeg har en eneste dag på kontoret etter 2 ukers ferie, før jeg skal ut på ny jobbtur til Jakarta på tirsdag.

Skal ALDRI ALDRI ALDRI ALDRI gi pellefanten fri igjen.

Og stakkars Pellefanten som bare må være i skuffen sin og ikke får være med Fnate på tur. Pellefanten elsker jo å fly, fly er det mest fantastikse og kuleste som finnes.
Og Pellefanten venter og venter på Fnate som sitter fast ett sted i værdensrommet. Og så har Fnate noe også et vesen som heter Kakaduen (jeg vet ikke om det er han eller hun) og Kakaduen får heller ikke veære med på flyreiser (stakkars).
Stakkars familien til Fnate :D

God morgen fra Groruddalen, klar for avreise på jobb denne dagen. Ingen flyplaner denne uken - men planlagt en tur til DUS i løpet av august.

Ha en flott tirsdag.

Jan

God morgen. Løpetur på den utbygde prærien, dusjing og kaffe med radio og lokalavisen unnagjort.

Skjønner fortsatt ikke hva 17-åringer har på Kos å gjøre alene. Det var ikke en god ide for 20 år siden, og er det ikke i dag heller.

Nå får jeg vel dra krapylene ut av sengen, de har endelig begynt å sove til litt mer enn 06.15 i ferien.

God morgen fra en av Ruters hvite. Et møte på en brygge, snartur innom kontoret, før nye møter i Drammen i etter lunsj. For en i Jakarta er Drammen sikkert jævla eksotisk. Siden tid mot flytting tikker nedover må jeg ut og kjøpe flyttekasser i dag. Ha en fin dag

Morn fra en rød en. Tar litt tid å bli vant til ny døgnrytme, ikke hatt så tidlige morgener siden jeg gikk i grønt og det begynner visst å bli et par år siden.

Og stakkars Pellefanten som bare må være i skuffen sin og ikke får være med Fnate på tur. Pellefanten elsker jo å fly, fly er det mest fantastikse og kuleste som finnes.
Og Pellefanten venter og venter på Fnate som sitter fast ett sted i værdensrommet. Og så har Fnate noe også et vesen som heter Kakaduen (jeg vet ikke om det er han eller hun) og Kakaduen får heller ikke veære med på flyreiser (stakkars).
Stakkars familien til Fnate :D

Altså... kakaduen er med på tur. Det er en "hun" og er morra til pellefanten. Noe motvillig, riktignok.

Pellefanten avspasserte noen dager, men nå er jeg på full fart hjem for å hente han så han kan bli med til Fnatkarta mens kakaduen blir igjen hjemme. Mye logistikk m.a.o.

Roten til alt ondt på denne turen... en "helvetes focker"

75f640aa5627736216b662bbb00f462c.jpg

Forsinket ca hver eneste dag ser det ut som.

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

Roten til alt ondt på denne turen... en "helvetes focker"

75f640aa5627736216b662bbb00f462c.jpg

Forsinket ca hver eneste dag ser det ut som.

Det blir vel etterhvert som med buss eller tog. Du vet ikke lenger om du er med på den som var forsinket sist eller den som faktisk er i rute.

Og god morgen fra meg også. Kom litt senere på jobb fordi slumreknappen fikk kjørt seg litt i morges. Men det gjør ingenting, har fleksitid og en haug med plusstimer, helt greit å slumre bort litt av de.

God morgen fra Alfaset.

Å våkne 3 minutter før man skulle ha vært på jobb anbefales ikke. Spesielt når man har minst 35-40 minutters kjøring. Til info.

Ha en god tirsdag :)

God morgen fra Sopot og Gdynia på den polske kysten. Fine steder når man ikke vil reise langt med små barn.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra jobb. Nå spaserer jeg av litt og tar bare turen innom fem timer i morgen. På tide å trappe ned. Litt hektisk i det siste med sykdom både her og der, nyansettelser og annet rusk. Så blir nå veldig fint å kunne logge av, nesten helt, i 2,5 uke. Været på første feriemål rapporteres være strålende. Og nei - tror ikke jeg ombestemmer meg og kjøper billett til Iran i stedet :lol: Er bare gamle trøndere som gjør slikt. God tirsdag !

God dag fra TK1752, for anledningen en A333. En halvtime forsinket ut fra Oslo i dag, så mulig det blir tight connection for å nå flyet videre til Ankara. Men limonaden er servert, og snart blir det sikkert kebab til lunch[emoji3] Forøvrig var det null kø i immigration og automat funket prikkfritt. Ha en finfin dag!
c1829edc822c2da2a7a9bb48ac85fd5f.jpg

G’morgen. Full fart her vestsørøstpå. Klokken 8 kommer taktekker for å reparere en lekkasje og klokken 10 kommer djevelutdriveren skadedyrfirmaet for å fjerne en koloni flaggermus. I tillegg må jeg få meg en hårklipp. 20 daler er vel litt mindre enn dere betaler i Norge nåtildags ..

Noenogtredve grader og klamt som vanlig. Skal bli godt å få kjølt seg ned littegranne på vestkysten senere i uka.

God dag fra TK1752, for anledningen en A333. En halvtime forsinket ut fra Oslo i dag, så mulig det blir tight connection for å nå flyet videre til Ankara. Men limonaden er servert, og snart blir det sikkert kebab til lunch[emoji3] Forøvrig var det null kø i immigration og automat funket prikkfritt. Ha en finfin dag!
c1829edc822c2da2a7a9bb48ac85fd5f.jpg

Ble det kebab? Har savnet den de siste gangene, men de har hatt köfte (eller noe sånt) isteden. Godt det også.

Saft suse. Jeg må ha greit dårlig karma. 40 min delay på KL1146 til AMS nå, og jeg har 1 time layover igjen. Fra Schengen til non-schengen og på long haul.

Aaaaargh

Back