Støttes, og grei beliggenhet også.Radisson SAS er flott i Amsterdam
Støttes, og grei beliggenhet også.
Radisson SAS er flott i Amsterdam
Kan anbefale CitizenM, ganske kult hotell og ikke minst romkonsept. Krever litt tilvenning at du har både bad og do inne i selve rommet, men helt klart artig og garantert noe du ikke har prøvd før!Istedenfor å starte ny tråd bumper jeg denne ettersom jeg ser etter overnatting _på_ AMS
Kommer inn litt før 19ish en fredag og SQ sin A350 videre dagen derpå 11ish. Tenker nesten utelukkende på pris (blir uansett jetlagget), og funnet CitizenM til 900ish kr.
Finnes det billigere? Hva med å sove i terminalen? Mon tro om det 1) er mulig og 2) er morsomt å prøve?
Istedenfor å starte ny tråd bumper jeg denne ettersom jeg ser etter overnatting _på_ AMS
Kommer inn litt før 19ish en fredag og SQ sin A350 videre dagen derpå 11ish. Tenker nesten utelukkende på pris (blir uansett jetlagget), og funnet CitizenM til 900ish kr.
Finnes det billigere? Hva med å sove i terminalen? Mon tro om det 1) er mulig og 2) er morsomt å prøve?
Ellers vet jeg at Koninklijke Marechaussee har noen enkle rom på Schiphol. De er i utgangspunktet gratis...
Litt usikker på om det er enkelt å selv bestemme tid for utsjekk på disse rommene...![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.