Satt og kikket på priser til Canada/USA østkyst for august, men finner ikke helt ut av noen BA-priser (les: bookingklasseregler).
Eksempel 2-8/8:
OSL-BOS - Economy - 9000 kr
LHR-BOS - Economy - 674 GBP (6750 kr)
OSL-BOS - Premium economy - 11000 kr
LHR-BOS - Premium economy - 1100 GBP (11000 kr)
OSL-BOS - Business - 23000 kr (booking J+D)
LHR-BOS - Business - 1200 GBP (12000 kr) (booking I) :exclaimation
OSL-LHR - Economy - 1450 kr (booking O)
OSL-LHR - Business - 2700 kr (booking I)
Og utfordringen ligger i business-prisene: ut fra LHR er det veldig prisgunstig i business ifht. premium economy (+1000 kr), men jeg greier ikke å trikse til gjennomgående billetter. Finner ikke bookingreglene for transatlantisk noen plass, og de gunstige business-prisene LHR-BOS får jeg bare opp å ba.com, ikke på wideroe.no og andre der jeg får tilgang til reglene. Forsøkte å tilke I-reglene OSL-LHR uten at jeg egentlig ble så mye klokere av alle kodene
Noen som vet om I-klasse eks LHR-BOS lar seg kombinere fra/til OSL med en gunstig business eller economy??
De samme prisene gjelder LON til NYC, YYZ m.fl. dersom andre ser på behagelige og prisgunstige turer.
Eksempel 2-8/8:
OSL-BOS - Economy - 9000 kr
LHR-BOS - Economy - 674 GBP (6750 kr)
OSL-BOS - Premium economy - 11000 kr
LHR-BOS - Premium economy - 1100 GBP (11000 kr)
OSL-BOS - Business - 23000 kr (booking J+D)
LHR-BOS - Business - 1200 GBP (12000 kr) (booking I) :exclaimation
OSL-LHR - Economy - 1450 kr (booking O)
OSL-LHR - Business - 2700 kr (booking I)
Og utfordringen ligger i business-prisene: ut fra LHR er det veldig prisgunstig i business ifht. premium economy (+1000 kr), men jeg greier ikke å trikse til gjennomgående billetter. Finner ikke bookingreglene for transatlantisk noen plass, og de gunstige business-prisene LHR-BOS får jeg bare opp å ba.com, ikke på wideroe.no og andre der jeg får tilgang til reglene. Forsøkte å tilke I-reglene OSL-LHR uten at jeg egentlig ble så mye klokere av alle kodene
Noen som vet om I-klasse eks LHR-BOS lar seg kombinere fra/til OSL med en gunstig business eller economy??
De samme prisene gjelder LON til NYC, YYZ m.fl. dersom andre ser på behagelige og prisgunstige turer.