Booking på Singaporeair.com

Re: Booking på Singaporeair.com

Sjekket du på selskapets egne sider, hva pris du hadde fått ved å booke selv ?

Nei, har alltid booket hos ER, men benyttet sidene for sjekke seter, endre dem og legge inn uteglemt bonusprogram. Passnummer. Har aldri booket der.

Ok, mener å huske at jeg ikke fikk mulighet til det når jeg kjøpte via Wreiser, men måtte vente til innsjekk åpnet på nettet.

Skal poste hva jeg ender opp med når det er avklart over helgen.

Sjekket du på selskapets egne sider, hva pris du hadde fått ved å booke selv ?
Vet ikke om du spurte meg eller SQ777, men jeg sjekket hjemmesidene til selskapene (BA, CX, KA), Kayak.no, finn.no m.fl. Alle var enten mye dyrere eller ca samme pris men med vesentlig dårligere connections enn OrkidéEkspressen kunne tilby. Den endelige ruten klarte jeg ikke engang å prise med ITA Matrix, så jeg vet ikke hvilke tyvtriks de brukte (alt er i hvert fall godt innenfor lovlige MCTs).

Fikk pris fra Xl nå, 7595,- pr pers ved betaling i nettbank. Billetter må utstedes nå, og betales innen 7 dager. Slettes ikke verst det skulle jeg mene.

Sjekker nettsidene til SQ i morgen(da legges 090715 ut for salg)

Et lite spm.

SQ opererer på nettsiden med Super saver, sweet deals, flexi saver og flexi. Hvis du nå kikker på reiser for eksempel 080715, så er super saver listet som not available.

Tyder det på at billettene allerede er solgt, eller er det slik at de ikke slipper de aller rimeligste først, men selger noen litt dyrere før de legger de rimeligste ut?

Et lite spm.

SQ opererer på nettsiden med Super saver, sweet deals, flexi saver og flexi. Hvis du nå kikker på reiser for eksempel 080715, så er super saver listet som not available.

Tyder det på at billettene allerede er solgt, eller er det slik at de ikke slipper de aller rimeligste først, men selger noen litt dyrere før de legger de rimeligste ut?

Det er vel "Super Deals" du tenker på? Super Deals er en klasse/type bilett som SQ legger ut sine promotion tickets i, altså billetter på salg. Så for ordinær booking i perioder utenom salg så er "Sweat Deals" de beste prisene du får fatt i. Med det sagt så ser jeg at det er mulig å få billetter på SVG-SIN på enkelte datoer i juli 2015 ned til 7164 på SQ.com

Alle "super deals" som SQ kjører for øyeblikket finner du nede til høre på forsiden.

Håper det var litt forklarende :)

Kjempe, takker :-) Skal til DPS, så må ett hakk lengre enn SIN, derav pittegrann dyrere.

Billetter til retur 090715 er nå lagt ut på SQ sin nettside, men kombinasjonen med utreise 200615 er priset til over 8000 pr pers. Kan få 2006-0807 for 7321,- på samme nettside. Drøyer den litt foreløpig.

Last edited:

Forresten, stort frafall av disse byråene som du kan booke IT med og du kan bestille bookingklasse grunnet bonus...

Er ikke , langtfra oppdatert, hvilke "flyter" fortsatt ? Prøvde Orkide et par ganger, de gadd ikke svare men henviste til websidene..

Har brukt REISEbazaar i Oslo de siste årene, og er godt fornøyd med de. Etterhvert som man har opparbeidet seg et kundeforhold kan man få mulighet til å reservere reiser helt frem til det tidspunktet som billettene må utstedes. Det er jo den største fordelen med å bruke et byrå kontra booking på nett. I tillegg kan man selvfølgelig velge ønsket bookingklasse i forhold til opptjening av bonuspoeng.

http://www.reisebazaar.no

Da var billetter bestilt på nettsidene til SQ, ble 7321,- per pers fra SVG til DPS, via CPH og SIN. Utreise 200615, retur 080715.

Nå er det bare å glede seg :-)

Back