booking.com - erfaringer og alt annet

Re: Tripadvisor/booking.com feil

-idioter som klager over alt grunnet en filleting som gjerne ikke var hotellets feil

Leste en anmeldelse av Radisson Blu Plaza i Helsinki.
En amerikaner som gav hotellet dårlig karakter fordi det var:

A: Langt å gå fra stasjonen (Hotellet ligger vel nesten så nære stasjonen som det er mulig å komme)
B: Det var brostein langs den vegen man gikk, så det var vanskelig å trille koffertene.

Leste en anmeldelse av Radisson Blu Plaza i Helsinki.

En amerikaner som gav hotellet dårlig karakter fordi det var:

A: Langt å gå fra stasjonen (Hotellet ligger vel nesten så nære stasjonen som det er mulig å komme)

B: Det var brostein langs den vegen man gikk, så det var vanskelig å trille koffertene.

Tripadvisor har mange feil, men en ting jeg savner er et filter som ignorerer amerikanske kommentarer og karakterer.....

Anbefaler en stor klype salt.

Skal du bruke tripadvisor må du ha lært å plukke ut:
-falske anmeldelser, positive som negative. Det er faktisk en stor industri

-anmeldelser hvor man gjennom bilder og beskrivelse skjønner at de anmelder feil hotell

-idioter som klager over alt grunnet en filleting som gjerne ikke var hotellets feil

Bruker Tripadvisor en del men det er klart at det en person synes er bra kan en annen person synes er dårlig. Det gjelder særlig restaurantanmeldelser. Men er klart hvis en restaurant har full av food poison anmeldelser så ligger jeg som regel unna. Hoteller er jeg ikke så nøye på stjernene, de store internasjonale kjedene er som regel ok. Så har jeg hatt noan artige hotellopplevelser - feks fikk jeg støt en gang da jeg prøvde å skru ut en lyspære jeg ikke fant lysbryteren til å begynne med (fant den tilslutt lol).

Og også på hotellet i Teheran var ikke alt på stell - men tenkte ja jeg er i Iran . det går bra. Toalettet ble tett også. Var blant annet en plate i taket som mangla osv. Men de skulle ha for at de hadde kjøleskap på hotellet noe som er helt borte i Norge nesten nå er mitt inntrykk. Også i Volgograd hadde de kjøleskap på begge hotellene (dog uten innhold men det er jo det som er fint da).

Er det noen som har erfaringer med å sende bilde av passene til hotellet via booking.com? Hotellet/booking.com ber om kopi av alle passene til de reisende på forhånd.
Er i utgangspunktet skeptisk til å sende slik informasjon:8:

Er det noen som har erfaringer med å sende bilde av passene til hotellet via booking.com? Hotellet/booking.com ber om kopi av alle passene til de reisende på forhånd.
Er i utgangspunktet skeptisk til å sende slik informasjon:8:
Det er jo lov å prøve seg, men du trenger ikke bite på om du ikke ønsker id-tyveri. Å sende slikt ukryptert via e-post er i alle fall idioti.

Back