• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

booke flight med air berlin, problemer

petru26

evig optimist
Vel, problemer er kanskje å ta i litt, men alt for oppmerksomhet ;-) Prøver å velge t/r bangkok på datoene jeg velger, men får bare opp en vei? Hva gjør jeg galt? velger ut og hjemdato på kalenderen, men når jeg trykker på neste og kommer til dit man skal betale, så vises bare turen ned og prisen.. :angry:

Jeg tror ikke det er mulig å bestille returreise fordi flytidene ikke passer. Mulig jeg tar feil, men hadde samme problem for noen uker siden. Utreise var tilgjengelig for ca. 300 EUR.

har booka en tur med finnair jeg nå :-) widerøe.no var et par tusen dyrere de datoene. Men får da uansett et par nye flytyper på samvittigheten :-)

Back