Book terrific fares to a handful of destinations in Latin America

Hvis jeg hadde tenkt meg til Caracas, ville det nok blitt med LHs 999 Euro tur/retur i Business Class fra Tyskland. Det skal likevel sies at prisene er lave, men står vel kanskje i stil til produktet som LHs 747-flighter representerer (ingen personal-tv, katastrofal beinplass, 3-4-3 oppsett m.m.).

Går an å booke via MUC til SP i hvert fall, og deres 340-300 er vel stort sett oppdaterte til den tid.

Jeg skal til Sør-Amerika i desember, men kan ikke booke før jeg vet når jeg har siste eksamen. Menmen Lufthansa 744 er ikke veldig fristende heller, så jeg tror jeg overlever..

Det er vel bare Venezuela som går med A340-600? Resten med 747-400 og A340-300? Sistnevnte kan vel gå om maskinene er oppgraderte - noe man ikke kan være helt sikker på ...

Har venner som allerede har planlagt Argentina neste februar. Tipset dem og de omgående bestilte for kr. 4.650.. Tittet på regulærprisene i november . Hele ca. kr. 10.200.. Fabelaktig tilbud..:up:

Du er jo alltid på plass når det er gode tilbud, Concorde! Hvor drar du?

Jeg ser på CCS, men det er vel høy kriminalitet der? EZE er vanskligere, noen som har funnet t/r på 5 dager?

Back