Her har man fått bekreftetbat man er human og kan således begynne dagen og forumskriving.
Heldig vis slipper man sånt tull på en PC.
Nesten kaldt her i går, så måtte ta på en bukse i går kveld.
![]()
Bonjour fra uteserveringen(!) på TRF.
Torp er jo en meget effektiv flyplass, der det ikke er nødvendig å møte opp før man må. Men sommer er som kjent synonymt med buss for tog på Vestfoldbanen. I år nord for Stokke og det betyr alternativ rutetabell. Så da var det greit å legge inn litt ekstra margin. Men hva gjør vel det men slike fasiliteter?
Kort posisjoneringsfligt over fjellet til BGO, før ferden går videre til MUC i morgen kveld.
Sent from my iPhone using Tapatalk
God dag fra hotell Riviera i Moss.
«God» aften. For de som måtte lure: Det går ikke å stå på en krakk og holde en takrenne, drill og fire skruer samtidig. Heldigvis var det takrenna som datt ned og ikke jeg, men den tok med seg en såpass stor bit av venstre underarm på veien nedover at det blir noen sting.
Og for de som lurer på om litt småpjusk mann får prioritet i helsekøen: Nei.
Her slipper’em inn både gravide kvinner og folk med krykker foran meg. Makan.
Huff da. Ønsker deg riktig god bedring. Du må nok bli en bedre kunde i helsevesenet før du blir prioritert i helsekøen.Helsenorge sitt Pandion kort er forresten ikke noe å jobbe mot. Jeg ville heller vært frisk og rask og stå i kø enn å havne i situasjonen jeg er i.