God morgen her fra Provence. Snart en dukket, og en av oss må ta turen til bakeren. Ser ut som jeg klarer styre unna dagens tur til stranden, og heller få meg en sykkeltur, og boklesing ved bassenget. Ha en fin dag
God morgen her fra Provence. Snart en dukket, og en av oss må ta turen til bakeren. Ser ut som jeg klarer styre unna dagens tur til stranden, og heller få meg en sykkeltur, og boklesing ved bassenget. Ha en fin dag
God Tirsdag ja, sola skinner og palmene er grønne.
Fikk nytt pass tilsendt igår og jammen er ikke det rosa..
(Trodde Norsk pass var mørkerøde)
Når ble de rosa mon tro?
Noen land har byttet farger på passene underveis. USA, for eksempel, byttet fra grønt til blått i 1976, mens Norge byttet fra knallrødt til burgunderrødt da de reduserte størrelsen på passet til dagens litt mer hendige størrelse (som også er standardstørrelsen for resten av verden).
Rosa? Offisielt kalles fargen 'burgunderrød', men den varierer litt fra 'EU-standarden'.
Rosa? Offisielt kalles fargen 'burgunderrød', men den varierer litt fra 'EU-standarden'.
Nå tror jeg du siterer Dagbladet, som er ennå mindre troverdig en Simpleflying....
![]()
Som du ser så er det ikke særlig burgunderrødt lenger… Jeg fikk nytt i september i fjor.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.