Tirsdag og bonjour fra Provence

Someone

Moderator
Medlem
God morgen her bra Provence. Ryktes dagens plan er en tur til Vence for lunsj. Så blir dagens dilemma om jeg skal løpe nå snart eller drøye til i ettermiddag. Noen må også dra til bakeren. Ha en fin dag

God morgen fra oppholdsværet på Ris. Kofferten er pakket og nå venter en Embraer og Canadiair før jeg er på onsdagens og torsdagens kontor. I dag blir kontoret i loungen på Gardermoen da jeg har beregnet ekstremt god tid for å komme meg gjennom Romerike i formiddag. Ha en fin tirsdag.

God morgen fra bortekontoret. Litt mindre blåmandag i dag. Dragen godkjente MIA som fødselsdagsgave i oktober, og det reddet høststemningen. Da ble Loews South Beach booket og det blir leiebilfri tur.

Hans gjør at man sov godt i natt da bekken ved siden av huset nå heller kan kalles en liten foss.. Nydelig søvnterapeutiske lyder.

Nyt dagen.

God morgen fra kontoret. Har dristet meg opp i Groruddalen til tross for advarsler fra Raymond. Kan vel konkludere med at Hans har fart ganske forsiktig frem i Oslo, siden vannstanden i sameiets garasje fortsatt er 0,00 meter. Ha en finfin tirsdag[emoji3]

God morgen fra Kongsberg.

Oppholdsvær her på morgenkvisten. Hans har vært meget rolig her i natt. Det blir en rolig dag her hjemme i dag. I kveld bærer det imidlertid avgårde til Riksen. I morgen skal de foreta et lite inngrep som forhåpentligvis bedrer flyten i gallegangen. Dette er første trinnet. Jeg må inn om to uker igjen for å få fullført dette.

Morn fra hjemmekontoret. Skulle egentlig til bortekontoret, men mengden farevarsler i Oslo, samt jernbane + dårlig vær så blir det hjemme for nå også.
Klør i beina etter en sykkeltur men burde tørke opp litt først...

Ny dag med "koko" (men best) 10-åring, bonkers samboer og popanlegg i bilen for levering rundt om.

Jeg trenger valium og stort glass vin i morgen

Ha det bra

Hei fra Forus. Ny arbeidsuke i gang etter langhelg. Med mindre det skjer noe spesielt regner jeg med en relativt rolig uke i resepsjonen. Fortsatt litt sommermodus her på bruket. Forventer nok at møteaktivitetene tar seg opp i neste uke. Så inntil videre har man tid til å nyte kaffen og putle med forefallende småjobber.

Håy håy ... Stor lastebil har vært her med materialer til takjobben i morgen. Det betyr $12.000 ut av kontoen. Godt MegaMillions er oppe i 1.5 milliard så man får råd til slikt .. Kupong kjøpt.

Blir litt rydding i skap og skuffer i dag. Sikkert en tur til dynga også ...

Da er SAS Link på listen over selskaper man har fløyet og jeg er lykkelig innehaver av ny boxer… #kastevind og #windsheer #youareinforabumpyride som velkomsthilsen fra kapteinen er absolutt grunn til å fornye garderoben.

Da var jeg installert på ferieresidensen igjen. Her frister de med gratis opphold, all inclusiv og det ypperste av medisinsk kompetanse i Norge. Planlagt inngrep i morgen og så blir det i allefall en natt til observasjon.

Attachments

• received_250446847881434.jpg
    received_250446847881434.jpg
    207 KB · Views: 207
  • received_666719502009965.jpg
    received_666719502009965.jpg
    74.4 KB · Views: 202
Håy håy ... Stor lastebil har vært her med materialer til takjobben i morgen. Det betyr $12.000 ut av kontoen. Godt MegaMillions er oppe i 1.5 milliard så man får råd til slikt .. Kupong kjøpt.

Jeg ser i avisen at en person fra Florida stakk av med gevinsten på 1,58 milliarder dollar. Du må kanskje finne en annen finansiering av taket. :D

God morgen her bra Provence. Ryktes dagens plan er en tur til Vence for lunsj. Så blir dagens dilemma om jeg skal løpe nå snart eller drøye til i ettermiddag. Noen må også dra til bakeren. Ha en fin dag

Kort vei fra Tourette og ned til gress sletta foran dere.
Der kan du få deg en seiltur over fjellet bak deg.

Kort vei fra Tourette og ned til gress sletta foran dere.
Der kan du få deg en seiltur over fjellet bak deg.

Det er en annen Tourrettes. Er en med 1 r og en med 2 r’er her nede.
Den vi er ved er rett ved Vence så endel lenger øst [emoji6]

Det er en annen Tourrettes. Er en med 1 r og en med 2 r’er her nede.
Den vi er ved er rett ved Vence så endel lenger øst [emoji6]

Ah , Ok , ser det nå. Fin plass uansett , fortsatt god ferie i paradis!

Back