Herlig, hvilke forbedringer tror kloke forumhoder at Boeing kan gjøre med en 757 X/NG?
Akkurat nå er Boeing selv i "villrede", men det blir ikke en 757NG i den forstand, men et nytt fly. Utfordringer er vel hvor bredt flyet skal bli
Skal de lage helt nytt fly med 1 midtgang bør de lage en som erstatter både 737 og 757.
Spennende uansett, men som det vel er diskutert opp og ned flere ganger, det er et tynt marked som skal dekkes, med en 757 etterfølger.
Skal de lage helt nytt fly med 1 midtgang bør de lage en som erstatter både 737 og 757.
Stemmer det.787-3 var jo egentlig bare en dårligere versjon av 787-8. Og var jo bare Japanske selskaper som ble fristet, før prosjektet ble skrinlagt
Og du som har litt kjenskap til disse selskapene, hva tror du de store kundene ønsker?Boeing lager det kundene vil ha. Og de ville heller ha MAX enn å vente på et nytt fly. En ny 7x7 vil bli laget etter de spesifikasjonene som de store kundene ønsker. Vil tro at United, BA og AA vil være tungt inne i diskusjonene her ..
Boeing is now focusing on an airplane that is seven abreast, two aisles and a range of roughly 4,500nm to 5,000nm. It will seat 220-260 or 270 passengers. This is remarkably like the original 767-200 and 767-300. (The 767-300ER has considerably more range.)
Scott Hamilton hos Leeham har noen interessante tanker rundt dette, og mener at det både Boeing og kundene kanskje heller mot er noe som mer kan kalles en 767-erstatter, men hvor det viktigste er og få et fly til lav pris og lave operasjonelle kostnader.
https://leehamnews.com/2016/07/04/pontifications-boeing-back/#more-20175
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.