Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Men hvilke mulige selskaper kan være interessert i kjøpe en 737-etterfølger?
Men 737NNG kommer vel i beste fall i 2015, dette betyr mange selskaper vil kjöpe 737NG nå siden de trenger flyene i snart og ikke i 2015 eller senere.
Men hvilke mulige selskaper kan være interessert i kjøpe en 737-etterfølger?
Originally posted by Dag Johnsen
CO... for eksempel...![]()
Nei hvorfor skulle vi det...?Ingen interesse å følge eksempelet fra NW og investere i kvalitetsmaskinene fra Finkenwerder da...?
Trety:Nei hvorfor skulle vi det...?Ingen interesse å følge eksempelet fra NW og investere i kvalitetsmaskinene fra Finkenwerder da...?
Ja jeg regnet med det...Det var en fleipete bemerkning
Dette har vel ikke saa mye med flytypen aa gjoere, men mer med hvordan de enkelte selskapene utsyrer flyene... hvilke type seter de bruker, pitch osv...? Vi har jo allerede diskutert hvordan noen selskap kan utstyre en B737-800 (170+ pax) med 2 toaletter... hvor det "normalt" burde vaere 4... og da snakker vi ikke om fly type, men flyselskapets valg.Men som passasjer må jeg si at jeg langt heller foretrekker A320 fremfor enhver 737.
Dette har vel ikke saa mye med flytypen aa gjoere, men mer med hvordan de enkelte selskapene utsyrer flyene... hvilke type seter de bruker, pitch osv...? Vi har jo allerede diskutert hvordan noen selskap kan utstyre en B737-800 (170+ pax) med 2 toaletter... hvor det "normalt" burde vaere 4... og da snakker vi ikke om fly type, men flyselskapets valg.Men som passasjer må jeg si at jeg langt heller foretrekker A320 fremfor enhver 737.
Som nevnt ovenfor saa skal jeg ikke starte en A vs. B debatt her. Jeg har faktisk aldri moett et fly jeg ikke har likt... :up:
Originally posted by Trety
Det jeg tenkte på var litt i forhold til bl.a. støynivå. Dessuten virker A320 som den inngir endel bedre kvalitetsfølelse. Ellers er jeg klar over dette med seter og toaletter osv. Likevel kan jeg vel nevne at den suverent beste kortistansemaskinen jeg har satt min smule rumpe i er SAS' A321!
Ja... ja..."noen liker moren og noen liker datteren" sies det...![]()
Originally posted by Dag Viking
Har du aldri fløyet md80/90??
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.