Boeing OC-135B på Gardermoen

JanSev

ScanFlyer Silver
Boeing OC-135B på Gardermoen

Boeing OC-135B fra USAF på Gardermoen 30 okt 2011
Det blir mange bilder av samme fly, men det er ikke ofte vi ser denne på Gardermoen

IMG_8185_resize.jpg

IMG_9513_resize.jpg

IMG_9516_resize.jpg

IMG_9540_resize.jpg

IMG_9559_resize.jpg

IMG_9654_resize.jpg

IMG_9663_resize.jpg

IMG_9687_resize.jpg

IMG_9729_resize.jpg

IMG_9736_resize.jpg

Re: Boeing OC-135B på Gardermoen

Det flyet hadde et fint smil. Også fint med "noe utenom det vanlige".

Flott at du var på plass Jan og fikk dokumentert den, flotte bilder!

Flott Jan. Fikk den ikke selv pga snag, men den gikk jo rimelig fort etter at den returnerte. Prøvde å ringe deg febrilsk og gi beskjed om at den var på tur ut igjen. Ser det var unødvendig.

Flotte bilder Jan... Jeg så den tok av, men hadde ikke noe kamera med meg.

Hmmm, lurer på om det har tilta litt for meg når jeg blir helt varm inni meg av å se et så sexy fly..... :lol:

Kremt. Pæne bilda :up:

Hmmm, lurer på om det har tilta litt for meg når jeg blir helt varm inni meg av å se et så sexy fly..... :lol:

Kremt. Pæne bilda :up:

Det er sikkert ikke helt normalt, men tilta har det absolutt ikke. Sånn skal det være, Polaris! :D

Vakkert Polaris!! :-D

Spørsmål:
PÅ bilder 3, er det ei slags dør innafor døra, eller hva er den greia??

Sist uke satt jeg klistra forran TVn å så på PanAm, de fløy en splitter ny Clipper over atlantern. Tenkte i mitt stille sinn at sat.... tenk å få bilder av noe slikt i dag! Det gikk jaggu meg ikke mange dagene før den vår klistra på brikka gitt:colgate: Knallfine bilder Jan:D

Herlig , sukk så mange timer jeg har tilbrakt i et så flott fly, i alle lengder og varianter ... 707-100, 200, 300 serien pluss 720 . Alle med og uten fan..

Pan Am, TWA, American, Northwest, United , BWIA etc. Sist Olympic Heraklion-Athen i 1986.

Mest gøy var vel Spies sin charter med Conair 720 "bråkte som et helvete" on fan. Senere Maersk 720B til det store Sydenlandet"

Spennende og flotte bilder av en fremmed fugl! :)

Har du noen flere detaljbilder av denne (for meg) snodige luke-/dør-løsningen der det ser ut som om det er to lag med skrog i en seksjon?

Fra den vinkelen bildet er tatt klarer jeg ikke skjønne funksjonen. Noen som vet hva som er hensikten med dette designet?

Spennende og flotte bilder av en fremmed fugl! :)

Har du noen flere detaljbilder av denne (for meg) snodige luke-/dør-løsningen der det ser ut som om det er to lag med skrog i en seksjon?

Fra den vinkelen bildet er tatt klarer jeg ikke skjønne funksjonen. Noen som vet hva som er hensikten med dette designet?

Har ikke noen forklaring på denne snodige luke-/dør-løsning, har heller ikke noe bedre bilder enn disse to.

Bilde02_resize.jpg

Bilde01_resize.jpg

Back