Boeing har solgt 51 737'er til ...

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
http://seattlepi.nwsource.com/business/314320_boeing04.html

The latest orders included two 737 Boeing Business Jets. But none of the customers for the 51 planes was identified.

It is not clear how much those planes would be worth at list prices because Boeing did not identify the type of 737s ordered. But the 737-800, which has been Boeing's top selling 737 the past couple of years, has a list price that ranges from $66 million to $75 million.

Hadde det vært 51 B737-600 så hadde jeg trodd det var SAS...^_^

Originally posted by MD11

AA tenker jeg:D
Ut fra tidligere uttalelser fra AA tror jeg du har rett. De tenker alvorlig på utskifting av MD80 flåten og her er det viktig for Boeing å være kjapt ute med godt replacement tilbud. Rundt 350 maskiner skal jo på sikt erstattes med nyere materiell.

...og når de har skiftet ut alle MD80`ene så er det på tide å skifte ut dagens B737-800 som allerede har fløyet noen år!

Originally posted by OJB
Originally posted by MD11
AA tenker jeg:D
Ut fra tidligere uttalelser fra AA tror jeg du har rett. De tenker alvorlig på utskifting av MD80 flåten og her er det viktig for Boeing å være kjapt ute med godt replacement tilbud. Rundt 350 maskiner skal jo på sikt erstattes med nyere materiell.

Läste nyligen en lång intervju med AA`s CEO där han talade om att deras -80 har 30% högre operating costs än -800.

Back