• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Boeing 777-200 på vei til TRD/ENVA

LTH

ScanFlyer Gold
Medlem
Boeing 777-200 på vei til TRD/ENVA

http://forum.airpics.com/read.php?TID=26323

He he he....:up: :devot: :smokin

Re: Boeing 777-200 på vei til TRD/ENVA

Hadde vært skøy å sett den saken der..
Dog er 02:16 (som er foreløbig ankomstid) et noe lugubert tidspunkt når man bor i trheim og er billaus..

Ja jeg sitter nå å teller på knappene om jeg skal dra til Værnes i natt eller ligge hjemme og sove. Jeg må stå opp kl. 06.00 uansett i morgen...:(

Hvis det ikke kommer et bilde eller to av den doningen der på VA...., hadde dere ikke behøvd å fortelle oss andre at den stikker innom heller....!:naughty:
NÅ har dere skapt forventninger nå..., dette blir som å fortelle ungene i barnehagen at det skal være sjokoladekake til lunch, og så får de ikke en smule grovbrød en gang..!:D ;)

(Håper dere tar ironien gutta..., måtte bare få det ut...:hi2 ).

Vaar mann paa innsiden burde da klare noen fine nattbilder ..... right LN-EIR??

Imidlertid er det jo mulighet for at den kommer tilbake ... kan opplyse om at det kommer minst to ATA'er etter oevelsen - en 753 og en 752 - men begge er sen kveld-/natt-flygninger.

Jeg hadde garantert stått opp for å få sett den.

Så kom dere ut av køya trøndere, og forevig begivenheten :cheers:

Det er 75 % sjanse for att jeg drar til TRD i natt. Det blir ingen bilder, men en god lyd...;)

Da går jeg og legger meg. Jeg stiller klokken på 01.30 og sikter på å stå opp da for å dra til TRD! Ønsk meg lykke til... :zzz

Lykke til!!!!

La dette inspirere deg:

N57016_3.jpg

Originally posted by LTH
Da går jeg og legger meg. Jeg stiller klokken på 01.30 og sikter på å stå opp da for å dra til TRD! Ønsk meg lykke til... :zzz
Håppsan... flytecomm bomma med noen timer.. den har landet nå..

Jeg sto opp 01.30 får å dra til TRD. Jeg så da gjennom vinduet at maskinen sto parkert på Værnes...:( Jeg satte meg ned foran vinduet med kikkert, og fikk med meg avgangen kl. 02.02 :)

Back