• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Boeing 767-200 på Kjevik i dag 01.09.2015

Re: Boeing 767-200 på Kjevik i dag 01.09.2015

Her er mine bidrag fra de siste dagene. Ble rimelig paff da jeg plutselig fikk et hint om 767 - svarten heller, var jo på jobb. Fikk ordnet med å få kamera levert på døra på jobb, og gjorde det meste for å være i Kjevik-området til riktig tid. Det klaffet ikke helt, flyet kom før jeg forventet og jeg hadde mye å holde på med - kan ikke klaffe bestandig.

n767a_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Første kikk på den flotte saken.

767kveld_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Måtte bare en tur utom Kjevik, lissom... Et bilde tatt senere på kvelden med litt av den vanlige trafikken i bakgrunnen.

rdv_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Passet godt med kveldsvakt tirsdag 1. september, ja. Varmer opp på formiddagen med LN-RDV.

3fly_767_rdv_now_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
...og i bakgrunnen ville LN-NOW også være med på moroa.

now_to_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Flyttet meg opp langs gjerdet, og LN-NOW, med Oda Krohg på halen, ville være med her også.

767_taxi_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Og da kom denne endelig snikende... Litt større enn vanlig for oss her nede på Kjevik.

767_taxi2_Web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Og det viser seg at det bor en skapflyentusiast i mange er ute. Med en gang det er noe utenom det vanlige så samler folk seg.

767_taxi3_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr

767_taxi4_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Dagens beste spotterplass dette ja...

767rotate2_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr

767_to_web by Glenn Bøhn Melhus, on Flickr
Dedikert til han som stod et stykke bak meg - balanserende på takrailsene på en Opel Astra som etter dette holdt på å kaste seg selv baklengs utover riksveien, men hentet seg inn igjen med en god porsjon flaks.

Re: Boeing 767-200 på Kjevik i dag 01.09.2015

Dedikert til han som stod et stykke bak meg - balanserende på takrailsene på en Opel Astra som etter dette holdt på å kaste seg selv baklengs utover riksveien, men hentet seg inn igjen med en god porsjon flaks.

He, he - Herlig ! :p

Noen som vet hva flyet gjorde på Kjevik ?

Back