Boeing 757 fra SunExpress i Tromsø

LN-DAG

ScanFlyer Pensjonist
Boeing 757 fra SunExpress i Tromsø

Vi har vært så heldig å få besøk hver søndagkveld i hele sommer. Ikke så ofte at vi har "storbesøk" her.
Er usikker hvor lenge de blir å fly hit denne perioden.

Bildene er tatt 13 juni og 25 juli.

DSCF0240-16x9.jpg

DSCF0241-16x9.jpg

IMG_5011-16x9.jpg

IMG_5017-2x3.jpg

IMG_5024-2x3.jpg

IMG_5048.jpg

IMG_4470.jpg

IMG_4539.jpg

DSCF0282.jpg

DSCF0300.jpg

DSCF0347.jpg

DSCF0444.jpg

DSCF0445-16x9.jpg

DSCF0475-16x9.jpg

DSCF0536.jpg

DSCF0537.jpg

IMG_5662.jpg

IMG_5664.jpg

IMG_5667-2x3.jpg

DSCF0540.jpg

Last edited:
Re: Boeing 757 fra SunExpress i Tromsø

Den kommer til og med 19 September iflg http://www.avinor.no/lufthavn/tromso/direkteruter

Kordan har du klart å juksa bildan dine så små? :p Like meget godt de første, tror æ må ta et par bilda sjøl neste gang. Man blir jo så opptatt av å skravle :colgate:

De ble så små siden jeg ikke hadde åpna dem fra albumet (Picasa). Tok først og høyreklikka på bildene i albumet. Regnet med at siden de hadde samme adresse så ville det gå bra.

Blir kanskje bedre bilder med hundan i bilen og ha ett minutts stillhet ;)

Hvis dem skal fly helt til 19 sept. får vi vel med frostrøyken (kondensen), men får satse på noen "sunny Sundays" før det :)
Kan sikkert bli noen interessante bilder siden sola blir lavere.

Dag

Huff der er den ja.... Fløy med samme maskin fra evenes til antalya og tilbake for ikke lenge siden.... Fint og se på, men der stopper morroa for min del... Helt forferdelig inni! Og crew'et skal jeg ikke begynne å prate om en gang... Det for vi ta over en kaffe/øl ;)

Meget pen samling av herligheten... Fikk den selv på Søndag:D

Hei Stein

Takk :)

Hørte du hadde vært der en tur. Du må vel si deg enig i at det vi kaller for "vollen" virkelig er en voll ;) , med grøfter, gjørme + mye mere elendighet. Håper den kan bli en bra plass om "flyplassmyndighetene" behandler vår søknad positivt.
Skulle gjerne vært der og fått hilst på en kollega, men med ferier og hunde pass blir det endel pendling mellom Finnsnes og TOS, og den helga passet det ikke, (er på tur til Tromsø i natt).

Ser frem til å se bildene fra deg. (eller blir det en TripReports ? )

Mvh. Dag

Back