Kjosern sa under pressekonferansen mellom Sterling og Norwegian at de ville ha to fly som gikk OSLO-CPH-OSLO om morgenen og kvelden. Den ene maskinen skulle gå ut for Sterling fra København midt på dagen før den vendte tilbake og fløy kvelds rushet CPH-Oslo. (mulig dette er Amsterdam avgangen uten at jeg vet noe)
Med dagens ruter har de jo alle fly i trafikk? eller?
For å følge tråden litt:
Kan det være disse to som skal inn på Oslo-CPH
Er eventuelt 737-300 masiner kommet til Norge og klargjøres for denne utvidelsen?
(var jo snakk om en maskin fra stillehavet som stod med omfattene reperasjoner i Melburne)
Kan det være at Norwegian snuser på 800 på grunn av økt etterspørsel på 300 (som ofte er i dårlig forfatning) og dagens fuel priser. Ville jo ikke være så dumt!
Øke kapasiteten på enkelte ruter uten å øke avganger.
Står det noen fly på bakken noe sted klare for den nye utvidelsen, reg på disse, eller er det bare snakk om å bruke dagens flåte, men å utnytte brukstiden på dagens fly slik at de kan presse inn flere avganger. Sistnevnte var i alle fall det Kjosern sa at de var i ferd med å gjøre.
As a Norwegian fan, er det ingen begrunnelser for mine tanker, bare morro om andre vet eller har tanker om dette!