Bodø Airshow 2012

Re: Bodø Airshow 2012

Okay. Fikk ikke det med meg, var dratt da. Høydepunktet i dag var da jeg klarte å få meg i høyresetet i LN-WSC, som dere kan se nedenfor:

599510_170926203037335_1939688628_n.jpg

Tusen takk til alle for en uforglemmelig helg! Sees plutselig igjen! :D

Da er Skatval Airshow/flybyshow 2012 åpnet :D
Da er både Tiger Moth og Piper Cub fra Nedre Romeriket flyklubb er på vei nordover, sammen med et annet fly jeg mener hadde to haleror???

Vi hadde tidenes mest fantastiske flytur nordover, mer er det ikke å si om den saken :) Bilder kommer!

Da er man hjemme etter en herlig helg i Bodø! Takk for showet! Da er det bare 70gb med bilder å gå igjennom, fort gjort det..

Fantastisk helg til tross for at sola brant meg kraftig på lørdagen. 21.500 publikummere i helga gjorde dette til en fest!

Liker også lovnadene om nytt show om fire år!

WOW!!! Akkurat kommet hjem - har hatt en sinnsyk helg m masse super-duper opplevelser, gåsehud og tårer i øyenen nå og da - lykketårer selvfølgelig :-)) jada, vi jenter er lettrørte innimellom! Søstrene sisters storkoste seg og håper å få oppleve lignende i nær femtid!

Tilbake i Mosjøen etter to dager på stand .. hadde glemt hvor sliten og støl man blir i beina av slikt. Fikk med meg det grøvste også - har en haug med bilder som jeg skal prøve å få ryddet opp i i morgen kveld .. Men nå er det straks bingen.

Hei da sitter jeg på hotellet siste kvelden, reiser hjem i morgen. Var veldig koslig å få treffe flere av forumfolkene der oppe. Har storkost meg hele helgen, med både flotte opplevelser på stevnet og treff med andre forumfolk.

Flott helg og kanon show selv med regn idag. Like kjekt er det ikke å se på mens de fikser flyet. Satser på at vi kommer oss vekk fra OSL snart

Det ble to fantastiske dager på WF stand i Bodø. Mange fine fly, og veldig hyggelig å kunne vise frem dash`en til ett så entusiastisk publikum som det var.
Gleder meg til nestegang, når det nå måtte bli.

Dc6´en må jo ha vært showets stjerne

Takk til Bodø og folkene rundt for et fantastisk flyshow. Her var det aktiviteter for store og små, noe som pleier å mangle på andre show i Norge. Som far til en på 3,5år setter jeg umåtelig pris på alt som flyshowet hadde av aktiviteter for barna. En dag for hele familien. Vi vil være på plass neste gang Bodø byr opp til flyshow om fire år også.:up:

Bra flyshow sånn var det med den saken. Vel verdt turen oppover for å si det slik. Midnattsola og alt mulig, tror jeg skal bosette meg der om sommeren. Så kan jeg leve med Oslo om vinteren. Hehe

Back