Hei,
Hadde vert kjekt å få til noe sosialt, vi er to stk som reiser fra Bergen, og kjenner ikke noen andre. Så pils å flyprat hadde vert tingen![]()
Ifølge Vegard Brøthum så kommer vist nok mange entusiaster til å samle seg på En Kopp på "SAS" hotellet lørdag kveld for å få med seg flyshowet i havnen kl 2230
Noe info om showet i havna 2230?![]()
Angående mr Kairys; er det lover og regler i Norge som begrenser displayet hans? Har sett endel videoer på youtube osv. hvor han gjør endel hårreisende greier som å klippe snorer opp ned osv. (blant annet fra Bodø i 2008), men da han fløy på Kjeller i helga var det egentlig "nothing special", et velfløyet display, men ikke særlig forskjellig fra de andre acro-maskinene som var der.
Det ligger ute nå, blir oppvisning med Wampiere, F16 og Gumann (den som brukes til Wingwalkers) den skal dog ikke ha kvinner på vingene men derimot fyrverkeri.
Ang. sosialisering - jeg kan ta på meg å forsøke å reservere bord, men snakker vi bare drikke eller også mat? Tenker fortrinnsvis fredag kveld i første omgang - kl? 19? eller...
Om vi snakker mat - pizza, sushi, gourmet eller hva? Jeg er ikke kjent i Bodø, men skal forsøke å få noen gode tips fra lokalkjente i morgen.
Så langt "teller jeg":
Eirkma - Stabæk Fan - Jameson82 - Henshaw - Toftos + 1 - meg selv + 1 - standby LN MOW + 1 = 8 pax + 2 standby pax
Hvordan gjør dere det vanligvis, er det greit om jeg "slenger ut" priv. mobil eller mail her sånn at jeg "samler" påmeldinger på den måten - eller skal dere alle sende meg PM - eller...
Kan jo anbefale Bryggerikaia. Nermere havna kommer man ikke og der er uteservering om være skulle bli ok...
Er nok også med om jeg får anledning..
Jeg har idag sjekket med lokalbefolkningen og de anbefalte også Bryggerikaia samt et sted som heter Bjørk. Før jeg forsøker å "samle" oss på noe vis fredagen, så har jeg i første omgang sendt avgårde en mail til Bryggerikaia for å høre om de har plass og tar imot reservasjoner... så kan vi jo ta det hele derfra![]()
Bryggerikaia tar mer enn gjerne imot en bordreservasjon - men da må jeg få litt mer "bindende" påmelding av de som vil være med.... Kl. 19:00 fredagen?
Igår kveld ble søsters 40 års dag feiret og endelig er det "offentlig" at vi skal til Bodø, hun fikk nesten tårer i øynene når hun skjønte hva vi skulle - vi gleder oss som to unger begge to![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.