Bodø Airshow 2012

Kristiansen

Newcomer
Bodø Airshow 2012

Førsta dag unnagjort og jeg må si dette ble en festdag til de grader,flott vær og med "full rulle" fra kl 10 til 18 ble det noen skudd fra toppen av shelter 4.
Første utvalgte bilder som følger er kun tatt med ett Olypius C-765 10xOZ :) må si jeg føte meg liten da jeg var midt oppi proffgutta med piperør opptil 1 meters legde :grin:
Area
1.jpg

2.jpg

3.jpg

C-17
4.jpg

5.jpg

6.jpg

KC-135
7.jpg

Hødepunktet Frecce Tricolori
8.jpg

9.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

etter 5 timer med knipsing blinket det "low bat" så det ble bare ett bilde av Patrouille Suisse
14.jpg

Klarte å tyne batteriet max så her er noen skudd fra akromesteren Jurgis
15.jpg

16.jpg

17.jpg

Re: Bodø Airshow 2012

Håper på topp ladet batteri og flere bilder. Dette var bra!!

må si jeg føte meg liten da jeg var midt oppi proffgutta med piperør opptil 1 meters legde

Ta det helt med ro.
Det er hverken størrelsen på utstyret eller lengden som betyr noe....., men personen bak kamera, han/hun som trykker på utløserknappen.

Som den kjente fotografen Morten Krogvold antyder, er jeg sikker på at man kan lage flotte bilder også med et enkelt engangskamera om så måtte være, til og med på et flyshow.

Flotte bilder :) Utstyret er tydeligvis bra nok, :) men det viktigste er likevel at du har det moro :)

:) Inger

shelter 4 ? Jeg var også der på lørdag, du sier om gutta i samme sort t-skjorter :D

Ta det helt med ro.
Det er hverken størrelsen på utstyret eller lengden som betyr noe....., men personen bak kamera, han/hun som trykker på utløserknappen.

Som den kjente fotografen Morten Krogvold antyder, er jeg sikker på at man kan lage flotte bilder også med et enkelt engangskamera om så måtte være, til og med på et flyshow.

Ta det helt med ro.

Keep dreaming.

Engangskamera vs D4 med 400/2,8 på air show ;)

Dette er utrolig fine bilder som nesten får meg til å angre på at jeg ikke reiste nordover denne helgen, veldig flott å få se hvordan stevneplassen var organisert.

Og Frecce Tricolore er noe av det flotteste man kan få se, velidg bra dokumentert :)

Back