Originally posted by nphelay
Originally posted by LN-MOW
Originally posted by Superhai
Det SITA utviklet var turnstilen (de punktene på innenlandsgatene hvor passasjeren selv trekker kortet og går ombord).
Okei .... er det bare SAS som bruker det, eller funker det med bizzi-kortet ogsaa? Er det koblet opp mot boarding modulen i Starcheck saa paxen boardes naar han trekker kortet?
Funker ikke med Bizzicard desverre.. det er meget synd for det hadde gjort jobben vår mye lettere.
Må slå opp på navn når jeg får alle typer kort inkl bizzicard.. hva er vitsen med kort da sier jeg bare...Det går tregt spesielt når vi ikke finner passasjeren og den står og tripper og vil gå ombord for han mener han har bilett på det flyet så etter mye om og men og telefon til Bilett kontoret så skal paxen egentlig reise dagen etter osv.. så det er mye styr på gate på innland skal jeg love dere..Starcheck er lite felksiblet og vanskelig og finne fullflex kunder...kan for eks ikke slå inn bizzicard nr noe sted og det gjør ting mere kompilisert..
Nei DY må finne på noe der så ting er mindre stressende og lettere for oss som skal borde... det vil jo bli bedre for de...
Utlands avgangene går mye mere smertefritt da alle har bordingkort og bilett med strekkode.. med unntak her også da self(sammarbeid med flynordic og sterling som ikke alle ganger funker bilettmessig)