• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

BMI med kampanje på Norge - Dårlig salg?!?

Re: BMI med kampanje på Norge - Dårlig salg?!?

Ang. bmi SVG-LHR. Som dere nevner har den dårlig med pax ut nesten hele tiden. Men den har faktisk ganske bra med pax inn. Den har jo også en meget luksuriøs avgangstid ut fra LHR, nemlig 08:55. SAS begynner ikke å gå før klokken 1205. Med andre ord de har en bedre slott enn SAS.

bmi lander på Sola 1150 i forhold til SAS som lander 14:55. Kan tenke meg de drar flere pax med business ærend i SVG, pga. den tidlige avgangen.

Jeg har selv flydd business på BD538 til LHR. Er meget imponert. Fantastisk flotte fly, hyggelig serviceinnstilt crew, god mat og behagelige seter. De leverer et veldig bra produkt. Jeg flyr kommer ikke til å fly SAS mere til LHR, bmi leder an akkuratt her :)
 
Re: BMI med kampanje på Norge - Dårlig salg?!?

BMI sin slitage pa SVG-LHR er en glimrende bevis at Star-Allianse betyr ikke nödvendigvis en klok sammenarbeid mellom de partners.

BMI har de slots som trenges, SAS har de flyene og brand mark som trenges. Dersom de bruker dette tilsammen til best nytte, sa vil det bli tjent alle mest. Na er dette waist of ressources...
 
Back
Top