Svaret på dette er nok så enkelt som at hvis tilbudet blir brukt, så vil det vare. Er det dårlig belegg, så forsvinner nok ruten like fort som den kom. Om den er planlagt som kun sommerrute, men belegget er over all forventning, så kan du være temmelig sikker på at den blir helårs ganske så kjapt.Skal dette bli en helårsrute?
LHR er vel en av verdens største *A-huber, så jeg ser ikke helt hvor du vil med det utsagnet.
.....og det med en dyrere retur enn utreise.
Ser at prisene også er gode - finner blant annet tur/retur til 896,- og det med en dyrere retur enn utreise.
Meget overraksende og positiv nyhet. Hadde egentlig håpet på BA men kanskje det kan bli bra med BMI og Star Alliance nettverket ut fra LHR.
Blir vel SGS på handling her ja.
Men BMIs nettverk er tross alt veldig begrenset i forhold til hva KLM kan tilby.
Jeg kan ikke helt se logikken i at folk skulle ville unngå Amsterdam og Skyteam. Som transfeerflyplass er vel Amsterdam generelt en del bedre enn LHR. Det skal nok mye til for å kapre fornøyde KLM-kunder, da må nok BMI legge seg en del under på pris.
Jeg tror nok SAS kan komme til å merke BMIs tilstedeværelse på BGO og SVG vel så godt som KLM.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.