Blx Osl-fll Fra Oct08

BU595

ScanFlyer Silver
Ser ut som BLX også skal fly til Florida

BLX945 er lagt opp til ARN-OSL-FLL fredager fra 24.10 med B767 så det kommer vel i tillegg til PMV HKT og SID.....BLX/TUI satser mer på OSL ser det ut til...

Mere BIG blue!!!

Attachments

• G-OBYB-OSL260108-1.jpg
    G-OBYB-OSL260108-1.jpg
    39.5 KB · Views: 289
Store lyseblå fugler er hjertelig velkomne på OSL. Men jeg mistenker kanskje at spotterne synes det er mer storveis enn Ramp'en som skal prøve å finne parkeringsplass til kjerra? ;)

Egentlig savner jeg 767, akkurat passe størrelse dersom 2+3+2 . Gleder meg til CO's 764 i mars.......:exclaimation

Egentlig savner jeg 767, akkurat passe størrelse dersom 2+3+2 . Gleder meg til CO's 764 i mars.......:exclaimation

Hæ, begynner Continental endelig å fly med 764 fra OSL-EWR i mars? I så fall kult, men det står fremdeles 752 når man søker etter flybillett...

Hæ, begynner Continental endelig å fly med 764 fra OSL-EWR i mars? I så fall kult, men det står fremdeles 752 når man søker etter flybillett...

Jeg mistenker at SQ777 skal fly med CO på en annen rute enn OSL-EWR

Sorry, upresis. :drunk:

Skal ha 752 til EWR og videre EWR-HNL-EWR med 764. Og gleder meg til den delen og håper snart den går tvers igjennom:exclaimation;)

Kan noen bare bekrefte at Tuifly skal fly fra Bergen til Portugal for Startour i sommer. Til Faro?

PS: Tuifly sine 763 er døds stilig .Koselig at de var her med 763 i novmeber og de kommer vel med den igjen mars.

Kan noen bare bekrefte at Tuifly skal fly fra Bergen til Portugal for Startour i sommer. Til Faro?

PS: Tuifly sine 763 er døds stilig .Koselig at de var her med 763 i novmeber og de kommer vel med den igjen mars.

YEPP

TIRSDAGER BLX590/BLX589 ARR BGO 1615 DEP BGO 1745 LOKAL ..B738

Ser også at Apollo skal ha flyvninger til Miami, er dette fly dem skal dele med MYTravel eller TUINordic?
Eller skal de sette sine A321 over dammen til Miami?
Noen som kan se inn i krystalkula å se litt?

Airbus 330.

Ser også at Apollo skal ha flyvninger til Miami, er dette fly dem skal dele med MYTravel eller TUINordic?
Eller skal de sette sine A321 over dammen til Miami?
Noen som kan se inn i krystalkula å se litt?

Airbus 330.

Star Tour vil fly ukentlig, mens konkurrenten Ving planlegger avganger hver 14. dag. På dette flyet blir det også plass til passasjerer som reiser med Apollo.

Kilde : http://www.aftenposten.no/reise/article2224095.ece

Ser Star Tour reklamerer endel for mye bedre benplass på sine B767 til vinteren. Såkalt Blue 767Comfort. Produktet ombord blir selvsagt mye bedre med 34" i pitch til alle passasjerer, men man sitter fortsatt 2 + 4 + 2......

Back