• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Blue Panorama på OSL i dag?

Spantax

ScanFlyer Virgin
Blue Panorama på OSL i dag?

Hei der,

En venn som skal fly med AF2075 nå kl 12.45 sier det er en Blue Panorama-maskin som har parkert ved gate, i stedet for E90-ern til Regional. Noen som vet noe om hvorfor?

Jeg skal selv fly med AF2375 i kveld og håper selvsagt å få prøve noe nytt :D

Re: Blue Panorama på OSL i dag?

Jeg er på jobb ikveld, skal be AF sende opp 380'n!
Dette med Blue Panorama kan jeg sjekke opp når jeg ankommer le'office 15:00.

Hehe ;) Takk, det er snilt av deg å sjekke det.
Du trenger ikke sende en A380 - det er nok om de sender Blue Panorama på en ny rundtur til OSL :p Eller en A318 eller A320 eller A321 eller noe annet AF-materiell jeg ikke har fløyet, hvis de nå allikevel er i beit for jungeljeter i dag :cool:

AF2075 er E90 idag, AF2375 er E90. Derimot står både TUI og CO med teknisk, så Blue Panorama'n var nok ment som en erstatter for TUI.

Aaah OK, takk for oppklaringen. Han var sikker på at det sto ved hans gate. Sånn går det når man stoler på ikke-flykyndige folk :-)

Takk igjen og god jobbe-fredagskveld!

Da får jeg fylle på med litt mere info, Thomas hadde NESTEN rett :) Blue Panorama og deres B767 var her og fløy en tur for Thomas Cook

Back