CK
ScanFlyer Mile High Club
I helgen var jeg en tur i Danmark for å feire min kones mormor og morfars krondiamantbryllup (det vil si 65 år!!!), og ettersom den danske grenen av familien bor i Fredericia på sør-øst jylland, er det BLL som er den nærmeste flyplassen. Vi er der nede 1-2 ganger i året, og for det meste velger jeg flyet ned (og sender av og til, som denne gang, kone og barn med båten!). BLL er en flott flyplass! Ikke bare er den uhyre effektiv - man går av flyet, går en tur på do, og vips så står bagasjen på båndet når man er ferdig, og så er det 50 meter til man er ute i den danske luften - men den er også en pen flyplass, ryddig og fin. Litt morsomt er det også at de har vært veldig nøye på det grafiske inntrykket på flyplassen også. Alle skilt, alle trykksaker, oppslag og tilogmed websiden, og det meste av ground-equipment, følger den samme grafiske profilen, i farger og font. Veldig gjennomført og det skaper et profft inntrykk av hele flyplassen.
Det eneste som kanskje kan bli bedre er shopping-tilbudet på avgang. Det er litt trangt, og det mengler en kiosk. Sto leeeenge i kø i snack-baren i går, bare for å få min lille dose med Cocio, i kø med folks som skulle bestille mat og øl og whatnot. Ellers en super flyplass! Spotterforholdene kunne vært bedre, men det er faktisk mulig å ta bilder fra terminalen. Store fine vinduer - uten den irriterende solskjermingsfilmen som så mange andre flyplasser er så glade i.
HEIA BLL!!!
Det eneste som kanskje kan bli bedre er shopping-tilbudet på avgang. Det er litt trangt, og det mengler en kiosk. Sto leeeenge i kø i snack-baren i går, bare for å få min lille dose med Cocio, i kø med folks som skulle bestille mat og øl og whatnot. Ellers en super flyplass! Spotterforholdene kunne vært bedre, men det er faktisk mulig å ta bilder fra terminalen. Store fine vinduer - uten den irriterende solskjermingsfilmen som så mange andre flyplasser er så glade i.
HEIA BLL!!!