Blir det noe MD-80 farvell-tur?

Det er vi 3 i arrangementskomiteen som har bestemt. Husk at 1 av medlemmene har flerfoldige slike arrangementer bak seg, og vet å legge opp slike ting.

Thomas

Å arrangere noe gjennom polls/avstemninger etc skaper bare rot også ender opp med at ingenting skjer. Akkurat som med julebord/fly&øl/etc så er det noen som tar initiativ også gjennomfører man det.

Men som andre nevner: rute, opplegg, dato og hele pakka er bestemt av de ansvarlige, som har laget et kanon program. Også får de som vil henge seg på

En nyttig livslærdom er å aldri love noe man ikke kan holde. Så når snart den siste detaljen faller på plass så kommer gutta som arrangerer dette med informasjon ;)

Det er vi 3 i arrangementskomiteen som har bestemt. Husk at 1 av medlemmene har flerfoldige slike arrangementer bak seg, og vet å legge opp slike ting.

Thomas
Takk for avklaringen. Jeg betviler ikke at dere er dyktige. ;)

Å arrangere noe gjennom polls/avstemninger etc skaper bare rot også ender opp med at ingenting skjer. Akkurat som med julebord/fly&øl/etc så er det noen som tar initiativ også gjennomfører man det.
Joda, ser absolutt den - jeg tenkte eventuelt en mellomting, bare for å vise hva det var interesse for, og som idémyldring. Men samme det, programmet er jo klart, og jeg er sikker på at det blir bra.

Håper den siste detaljen blir klar i dag!

For en utrolig krise-dato... Sånn rent jobbmessig. Men om det blir plass til både meg og velferdsassistenten på flyet så skal jeg gå igjennom ild og vann for å få det til.

I værste fall kan jeg ta på meg blådressen og selge Japp & Cola i midtgangen.

Dette her virke meget interessangt ut for min del.

Jeg er med om prisen ikke er avskrekkende.

Jeg begynner tre ukers ferie den helgen, så det passet jo nesten perfekt. Kanskje vurdere å ta et par ekstra fridager.

Thomas

Regner med at dette blir helt konge! Gleder med veldig til detaljene.

Back