Blir det noe MD-80 farvell-tur?

Drømte i natt at denne minneverdige turen faktisk svinger innom München, slik at jeg kan hoppe av ifm. Oktoberfest. For å få dette bekreftet ringte jeg Ap-politiker Saera Khans klarsynte teletorgvenner - og svaret var ikke til å ta feil av:

"September vil både kunne by på mye spenning, men også rolige stunder"

Venter spent på detaljene nå.

Bra tiltak, gutter !
Dette må jo seriøst vurderes, selv om planen var å ankomme gamlelandet litt senere enn dette etter SQ A340-500 SIN-EWR.

SAS Eurobonus dro vel hjem med en fin pris, så er vel ikke umulig at der var noen flere spandable skandivaer der borte ;-)

Jeg vil også gjerne være med på dette ja, gamle minner strømmer på, datoen passer også for min del.

Mvh
Fjordheim

Håper det blir til en pris for oss dødelige også, at det ikke er altfor dyrt :)

At man klarer å få til dette såpass at også de under 18 har mulighet å være med :)

Jeg gleder meg til å få se informasjonen om dette, å 19 til 21 September er holdt av ;)

Venter spent på mer info ;)

Et forslag til rute: OSL-TRD-BOO-TOS-ARN-CPH

Om dette blir en laang tur, så ville nok mange gode minner komme tilbake dersom man kunne forsøkt å flydd inn mot gamle FBU og tatt approachen over fjorden i lav høyde som i gode gamle dager og tatt et par mot 24 og 06 også :)

Ruta er allerede bestemt :)
Av hvem...? Er det SAS som har bestemt, eller har det skjedd bak i kulissene her (og evt i samarbeid med businessclass.se/Flyertalk/Milepoint osv)? Synes det er rart at det ikke blir bedt om innspill fra forumet før alt er bestemt. Mener ikke å være surmagret eller utakknemlig - jeg er veldig glad for at det blir en slik tur, og forstår at det sikkert er mye som skal klaffe, både med hensyn til økonomi, logistikk m.m. Men et par polls med ønsker om destinasjoner, aktiviteter, servicenivå og lignende for å vise hva "folket" foretrekker (uten at det var bindende, selvfølgelig) hadde vel ikke skadet?

Venter spent på annonseringen, og både tror og håper at det blir et bra program. :)

Last edited:
Back