Imponerende puslespill med disse flightene som sendes frem og tilbake ferry og med innleide fly som opererer for DY.
En ting er kosten som garantert er astronomisk. Men hvem tar denne kosten nå som " barnesykdommer " trolig er definert over på Dreamliner`n? Er The Boeing Company faktura mottaker?Imponerende er vel kanskje å ta i, men du verden hva det må koste.
En ting er kosten som garantert er astronomisk. Men hvem tar denne kosten nå som " barnesykdommer " trolig er definert over på Dreamliner`n? Er The Boeing Company faktura mottaker?
En ting er kosten som garantert er astronomisk. Men hvem tar denne kosten nå som " barnesykdommer " trolig er definert over på Dreamliner`n? Er The Boeing Company faktura mottaker?
Litt OT men det er egentlig helt vanvittig. Dersom man tar sammenlikningen men en ny bil f.eks og hva man hadde gjort dersom den hadde opplevd samme problematikk. Garantier eksisterer ikke på fly? Eller vil forsikringer dekke mye av dette tapet?Leser man Norwegian sine kvartalspresentasjoner så virker det som de stort sett har måttet ta kostnaden selv. Også når de slet med "barnesykdommer" som vel var litt unike for Norwegian.....![]()
Litt OT men det er egentlig helt vanvittig. Dersom man tar sammenlikningen men en ny bil f.eks og hva man hadde gjort dersom den hadde opplevd samme problematikk. Garantier eksisterer ikke på fly? Eller vil forsikringer dekke mye av dette tapet?
Tror det ble billige 789 i kompensasjon, det kommer nok ikke frem i regnskaper. Nyfly garantier finnes selvsagt på mange komponenter.
De fleste her inne fikk vel med seg alt trøbbelet Norwegian hadde med sine første og nye Dreamlinere i starten. Tenker da særlig på alle kansellasjoner og alle følgeforsinkelser av at et fly har vært til reparasjon osv.
Men hva ble utfallet av passasjerenes klager og kompensasjonskrav? Mener å huske Norwegian nektet å kompensere med begrunnelse i at det var utenfor deres kontroll. Men hva mente Flyklagenemnda?
Etter det jeg har fått med meg så har enkelte passasjerer vunnet enkelte ganger, men Norwegian har stort sett fått medhold i at passasjerene ikke har hatt grunnlag for klage.
Då Norwegian vägrar att rätta sig efter ARNS rekommendation återstår bara för konsumenten att stämma i domstol för att få ut sin ersättning för flygförsening. Det finns över 400 pågående mål i Attunda tingsrätt som rör Norwegian och tolkningen av vissa regler. Väldigt få går vidare till dom utan tvisterna löses genom förlikning. Av de 10 domar som Attunda tingsrätt har meddelat är 9 till resenärens fördel.
Etter det jeg har fått med meg så har enkelte passasjerer vunnet enkelte ganger, men Norwegian har stort sett fått medhold i at passasjerene ikke har hatt grunnlag for klage.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.