Skuggenheimer
ScanFlyer Blue
Blir alltid sannheten fortalt på gate?
Har fått pepper for i annen tråd nå for ikke å ha riktig info selv om mye av den er selvopplevd. Tenkte derfor at jeg vil dykke litt ned i materien og ikke si hva jeg vet(her har jeg litt annen info og ikke fra min kamerat han jobber tross alt ikke på gate) men min påstand er at:
Ved forsinkelser hvor passasjerer venter på å komme seg avgårde så skylder kanskje gate personalet på catering, cleaning el sent innkommet fly men så er det feks et crewmedlem som har forsovet seg/var syk så standby måtte innkalles. Sågar kan det være noe snag men man kaller det helst ikke forsinkelse pga teknisk. Er det gate personalet som sier dette, er det selskapspolicy som er førende for dette el er det rett og slett bare diffusgjøring av fakta. Kunne ikke selskapene/handlingselskapene bare fortalt sannheten - det tror jeg ville blitt respektert mer. Alle vet at det ikke er ektra crew ombord i flyet. Hvordan jeg vet dette kan jeg komme tilbake til. Jeg har de beste eksempler fra de 2 største nordiske flyselskaper(også selvopplevd iom at jeg har levd en tid sammen med ei flyvertinne)..
Har fått pepper for i annen tråd nå for ikke å ha riktig info selv om mye av den er selvopplevd. Tenkte derfor at jeg vil dykke litt ned i materien og ikke si hva jeg vet(her har jeg litt annen info og ikke fra min kamerat han jobber tross alt ikke på gate) men min påstand er at:
Ved forsinkelser hvor passasjerer venter på å komme seg avgårde så skylder kanskje gate personalet på catering, cleaning el sent innkommet fly men så er det feks et crewmedlem som har forsovet seg/var syk så standby måtte innkalles. Sågar kan det være noe snag men man kaller det helst ikke forsinkelse pga teknisk. Er det gate personalet som sier dette, er det selskapspolicy som er førende for dette el er det rett og slett bare diffusgjøring av fakta. Kunne ikke selskapene/handlingselskapene bare fortalt sannheten - det tror jeg ville blitt respektert mer. Alle vet at det ikke er ektra crew ombord i flyet. Hvordan jeg vet dette kan jeg komme tilbake til. Jeg har de beste eksempler fra de 2 største nordiske flyselskaper(også selvopplevd iom at jeg har levd en tid sammen med ei flyvertinne)..