Denne gangen går turen atter tilbake til Italia. Tilfeldigheitene vil ha det slik at Italia har blitt det landet (utanom der eg var på studieopphald) eg har vore mest gjest i. Og då berre på jobbtur. Eg har derimot aldri vore nord for Roma. Ulempa ved å reise i jobb, er at dagane gjerne er fullbooka mellom 0800 og 2200; det veit vel dei fleste her. Det er mykje med Italia eg likar, og mykje eg ikkje synst så mykje om. Eg likte meg godt i ein veldig lite turistifisert by, Taranto, heilt sør i Puglia (mellom Bari og Brindisi, sånn omtrent), og Roma er OK. Napoli, not so much. Allrigth.
Eg er klarover at eg har ein veg å gå på fotodokumentasjon; fleire av bilda er tekne med eit ikkje så veldig sprekt mobilkamera, og ein del ting er det ikkje bilde av i det heile. Håpar likevel at nokre gidd å lese. Les i det minste konklusjonen
Etappe 1 heime - AMS
TRD - AMS
KL 1172 - 0635
KLM Cityhopper E-190. Reg. ukjent.
12A
Eg valde KLM av to-tre grunnar denne gangen: Unngå OSL (hadde vel alternativt fått heimreise via CPH, men lell) og halde liv i dei få hundre poenga eg har med Flying Blue... I tillegg ville eg komme tidleg fram, og få sett meg litt rundt før køyret ville ta til dagen etterpå. Og med KLM slapp eg også unna med eit flyskift på utreisa. Ulempa er at KL 1172 går 0625. Det betyr at taxien står utanfor døra 0430. Det er ikkje så stas. Det hjalp ikkje at småen på 11 mnd fann ut at _denne_ natta kan ein godt droppe soving. Han har vore veldig snill i mange månadar, men NO var det slutt. Så eg sovna rundt tre. Jaja.
Drosja var på plass punktleg, taxituren gjekk bra; delte bil med to andre. Hugsar ikkje kvar dei vart henta (var trøtt), men eg hugsar at vi var 10 meter frå å bli treft av ein Smart eller Reva eller noko slikt som trilla frå framfor ein garasje, over vegen og inn i ein hekk. Trur det var på Jakobsli eller der i høgget. Bilen stod nok trygt i hekken til han vel vart oppdaga nokre timar seinare.
Eg kom til TRD _rett_før_ alle andre, og kom meg rimeleg lett gjennom både innsjekk og sikkerheitssjekk. Hadde sjekka seteplassering dagen før; men fekk ikkje endre setet på strekket AMS - NAP sjølv. Vart heldigvis tildelt vindusplass i skranken.
Embraer 190 er fine fly, synst eg. Greitt med plass, greie stolar, ingen midtsete, ganske stille og trivlege, om det ikkje er formykje vind (slik det av og til kan vere rundt Værnes). Eg var trøtt, og det vart desverre ikkje teke nokre bilete frå denne turen. Men det var plass til knyttneven, soloppgangen var fin, og sandwichen (mørkt brød med eggerøre/omelett) var ganske god. Vi kom oss avgårde rundt rute, og hadde ein fin tur. Eg sat på 12A, rada bak nødutgang. Ved boarding completed sat det ingen der, men nokre karar spratt fram før push-back. Ei flyvertinne spurde om det var der dei egentleg skulle sitte, og dei fekk beskjed om å spørje først, neste gang. Karane skulle elles passe på å redde ho (flyvertinna) om det var behov for å evakuere, og dei lurte på om ho hadde dagen fri i AMS. Ho skulle derimot ha dagen fri i Kristiansand. Like greitt for hennar del, tenkte eg.
Så var det klart for tre trøtte timar på Shipol. Eg reiser jo på nokre jobbturar i året, både i Europa og kanskje til USA ein gang eller to, men alle jobbane eg har hatt misslikar C-klasse, av ein eller anna grunn.... Slik er det vel å jobbe for han Stat. Så eg har verken kort, fancy billett eller poeng til å komme meg inn i ein louge. Eg prøvde å finne ut kva lounge Diners-kortet og litt pengar kunne gi meg tilgang til, men før eg fann ut av det var det berre halvanna time igjen. Så då vart det frukost på Burgerking. Grøss. AMS er interessant på “utsida” (dvs. mot USA og andre spennande plassar), men på Schengensida er det særdeles lite å ta seg til, synst eg.
Frukosten. Ikkje særleg å skryte av...
Fin utsikt frå toalettet, i det minste:
Burgerking-lounge...
AMS - NAP
KL2655 - 1210
Transavia 737-800, PH-HSD
10F
Denne gangen skulle eg også få teste ut eit nytt flyselskap; Transavia. Dette er eit Nederlandsk LCC, men høyrer til under/inni AF/KLM på eit vis. Boarding gjekk svintreigt. Eg var vel mi ca midterste pulje, men for eit opplegg. Nesten berre pensjonistar og kidz. Ingen fann setet sitt, alle måtte ha noko frå jakka/veska og det varte og rakk før vi kom oss avgårde.
Boarding:
Sidan eg har rota meg borti ein ny Flight-stats app der verken verken gate-info eller departure står, slik det gjorde i den forrige eg hadde manglar litt detaljar. Det må eg få fiksa, kjenner eg. Uansett; Flight-stats på telefonen påstår at vi landa 15 min etter rute. Inga krise. Transavia var heilt OK. Omtrent som Norwegian eller SAS innanlands, rett og slett. Grei plass, tynne, faste sete (der seteputa er lik på begge halvdelane av setet) og elles lite spesielt. Eg synst grønfargen er forferdeleg, men men. For to og ein halv time der eg håpte å sove mest mogleg, var dette heilt OK.
Greit for neven:
Eg sov og lot trillevogna passere, så kva dei hadde å servere veit eg ikkje. Vi kom fram, og det vart kort busstur til terminalen.
Utsikt over Italia ein stad. Trur eg.
Tok ikkje bilete av terminalen. Men kort fortalt gjekk ein rett frå bussen, inn i bagasjehallen, ut ei dør og så var ein ute i det fri.
Så, litt om Napoli.
Eg er klarover at eg har ein veg å gå på fotodokumentasjon; fleire av bilda er tekne med eit ikkje så veldig sprekt mobilkamera, og ein del ting er det ikkje bilde av i det heile. Håpar likevel at nokre gidd å lese. Les i det minste konklusjonen

Etappe 1 heime - AMS
TRD - AMS
KL 1172 - 0635
KLM Cityhopper E-190. Reg. ukjent.
12A
Eg valde KLM av to-tre grunnar denne gangen: Unngå OSL (hadde vel alternativt fått heimreise via CPH, men lell) og halde liv i dei få hundre poenga eg har med Flying Blue... I tillegg ville eg komme tidleg fram, og få sett meg litt rundt før køyret ville ta til dagen etterpå. Og med KLM slapp eg også unna med eit flyskift på utreisa. Ulempa er at KL 1172 går 0625. Det betyr at taxien står utanfor døra 0430. Det er ikkje så stas. Det hjalp ikkje at småen på 11 mnd fann ut at _denne_ natta kan ein godt droppe soving. Han har vore veldig snill i mange månadar, men NO var det slutt. Så eg sovna rundt tre. Jaja.
Drosja var på plass punktleg, taxituren gjekk bra; delte bil med to andre. Hugsar ikkje kvar dei vart henta (var trøtt), men eg hugsar at vi var 10 meter frå å bli treft av ein Smart eller Reva eller noko slikt som trilla frå framfor ein garasje, over vegen og inn i ein hekk. Trur det var på Jakobsli eller der i høgget. Bilen stod nok trygt i hekken til han vel vart oppdaga nokre timar seinare.
Eg kom til TRD _rett_før_ alle andre, og kom meg rimeleg lett gjennom både innsjekk og sikkerheitssjekk. Hadde sjekka seteplassering dagen før; men fekk ikkje endre setet på strekket AMS - NAP sjølv. Vart heldigvis tildelt vindusplass i skranken.
Embraer 190 er fine fly, synst eg. Greitt med plass, greie stolar, ingen midtsete, ganske stille og trivlege, om det ikkje er formykje vind (slik det av og til kan vere rundt Værnes). Eg var trøtt, og det vart desverre ikkje teke nokre bilete frå denne turen. Men det var plass til knyttneven, soloppgangen var fin, og sandwichen (mørkt brød med eggerøre/omelett) var ganske god. Vi kom oss avgårde rundt rute, og hadde ein fin tur. Eg sat på 12A, rada bak nødutgang. Ved boarding completed sat det ingen der, men nokre karar spratt fram før push-back. Ei flyvertinne spurde om det var der dei egentleg skulle sitte, og dei fekk beskjed om å spørje først, neste gang. Karane skulle elles passe på å redde ho (flyvertinna) om det var behov for å evakuere, og dei lurte på om ho hadde dagen fri i AMS. Ho skulle derimot ha dagen fri i Kristiansand. Like greitt for hennar del, tenkte eg.
Så var det klart for tre trøtte timar på Shipol. Eg reiser jo på nokre jobbturar i året, både i Europa og kanskje til USA ein gang eller to, men alle jobbane eg har hatt misslikar C-klasse, av ein eller anna grunn.... Slik er det vel å jobbe for han Stat. Så eg har verken kort, fancy billett eller poeng til å komme meg inn i ein louge. Eg prøvde å finne ut kva lounge Diners-kortet og litt pengar kunne gi meg tilgang til, men før eg fann ut av det var det berre halvanna time igjen. Så då vart det frukost på Burgerking. Grøss. AMS er interessant på “utsida” (dvs. mot USA og andre spennande plassar), men på Schengensida er det særdeles lite å ta seg til, synst eg.
Frukosten. Ikkje særleg å skryte av...

Fin utsikt frå toalettet, i det minste:

Burgerking-lounge...

AMS - NAP
KL2655 - 1210
Transavia 737-800, PH-HSD
10F
Denne gangen skulle eg også få teste ut eit nytt flyselskap; Transavia. Dette er eit Nederlandsk LCC, men høyrer til under/inni AF/KLM på eit vis. Boarding gjekk svintreigt. Eg var vel mi ca midterste pulje, men for eit opplegg. Nesten berre pensjonistar og kidz. Ingen fann setet sitt, alle måtte ha noko frå jakka/veska og det varte og rakk før vi kom oss avgårde.
Boarding:

Sidan eg har rota meg borti ein ny Flight-stats app der verken verken gate-info eller departure står, slik det gjorde i den forrige eg hadde manglar litt detaljar. Det må eg få fiksa, kjenner eg. Uansett; Flight-stats på telefonen påstår at vi landa 15 min etter rute. Inga krise. Transavia var heilt OK. Omtrent som Norwegian eller SAS innanlands, rett og slett. Grei plass, tynne, faste sete (der seteputa er lik på begge halvdelane av setet) og elles lite spesielt. Eg synst grønfargen er forferdeleg, men men. For to og ein halv time der eg håpte å sove mest mogleg, var dette heilt OK.
Greit for neven:

Eg sov og lot trillevogna passere, så kva dei hadde å servere veit eg ikkje. Vi kom fram, og det vart kort busstur til terminalen.
Utsikt over Italia ein stad. Trur eg.

Tok ikkje bilete av terminalen. Men kort fortalt gjekk ein rett frå bussen, inn i bagasjehallen, ut ei dør og så var ein ute i det fri.
Så, litt om Napoli.