Jeg og kjæresten har begynnt å drømme om en tur til Frankrike i sommer. Akkurat nå det Cote D'azur som frister mest. Nice er førstevalget på destinasjonslista. Økonomiske som vi er har vi lyst å få billigst mulig alternativ. Norwegian flyr direkte fra SVG (er det noen som vet om sas og flyr dit direkte fra SVG?) men jeg er ikke akkurat storfan av lavpris-selskaper. Dessuten er flynerden i forholdet gira på flybytte underveis (hvertfall på en av reisedagene) vet at det er mulig å finne billige billetter med "vanlige" selskapet er. Restplass skal selvsagt sjekkes ut. Mitt spørsmål er. Hvor lenge skal vi tørre å vente på eventuelle kampanjer o.l. Noen som vet når de store selskapene kommer med sine kampanjer.
Tidsrommet vi snakker om er 11 - 17 august. men avreise den 10. kan også være aktuelt....
Og dessuten. Noen som vet hva man må ut med for en tur med helikopter fra NCE til Monaco? Og finnes det noen "rimelige" overnattingsmuligheter der???
Er det noen som vet hva slags materiell Air France bruker på AF8305?
Kom gjerne med andre overnattingstips i NICE/CANNES området...
Tidsrommet vi snakker om er 11 - 17 august. men avreise den 10. kan også være aktuelt....
Og dessuten. Noen som vet hva man må ut med for en tur med helikopter fra NCE til Monaco? Og finnes det noen "rimelige" overnattingsmuligheter der???
Er det noen som vet hva slags materiell Air France bruker på AF8305?
Kom gjerne med andre overnattingstips i NICE/CANNES området...
Last edited: