Billig KLM biz AMS-BKK

Eirik

Livsnyter
Medlem
Finner pris på wideroe.no med KLM fra Amsterdam til Bangkok 1.januar til 1. februar til 11.500,- Dette må vel være veldig bra pris (?) Noen som har erfaring med KLM i biz ? Ser de flyr 747 og 747 combi på strekket.

Det høres ut til å være en meget god pris ja. Men gjelder den kun fra AMS? Ikke med tilslutning til/fra Norge? Da må men vel legge til et par laken, men det er jo fortsatt billigere enn SAS med sine 16 300 kr!

KLM introduserer jo nå noen nye biz seter, og de så helt supre ut, men de har vel neppe fått innstallert dem i 747ene enda!

BF:cool2

KLM er det selskapet som har suverent minst premium seter paa sine 747 saa servicen maa vel vaere bra? Innen Europa, seater de business 3+3, noe som er helt under par i forhold til alle andre. Har aldri proevd, kommer aldri til aa gjoere det heller

Det høres ut til å være en meget god pris ja. Men gjelder den kun fra AMS? Ikke med tilslutning til/fra Norge? Da må men vel legge til et par laken, men det er jo fortsatt billigere enn SAS med sine 16 300 kr!

KLM introduserer jo nå noen nye biz seter, og de så helt supre ut, men de har vel neppe fått innstallert dem i 747ene enda!

Nye KLM business er nedoverbakke som feks LH og SAS

Tja, de så klin like ut som SAS sine...bortsett fra at KLME har 2-3-2, hvliket betyr man kan risikere midtsete.....så jeg hadde holdt meg unna KLM

Det er 2+2 på 747, og fx. sete 1A ser forlokkende ut.
http://www.seatguru.com/airlines/KLM/KLM_Boeing_747-400_combi.php
Hadde vær gøy å prøvd ut dette, en kommer seg alltids ned til Amsterdam for en billig penge så lang tid i forveien. Men så var det dette med feil allianse/ poeng en kanskje trenger for å opprettholde status da .. :)

Har tatt biz et par ganger OSL-AMS-MNL. Setene er ikke bedre enn på SK og TG.

Servicen er heller ikke så mye å skryte av i forhold til TG eller SK. Men de prøvde ikke å tvinge folk til å sove, som TG gjorde ut fra OSL i september.

Fikk Gold der etter hvert, men jeg skal la det gå ut, og svi av mine 80000 poeng på en billett. De har forandret på sine poengregler det siste året, og i dag må man kjøpte billett til 14-15 laken for å få 100 % opptjening på en tur til BKK.

Da kan man heller fly SK på biz til 16 og få 200 % opptjening.

Fløy BKK - AMS med 747 i biz i april iår. Satt på 4E fremme i snuta, og det var helt OK. Ikke noe ekstraordinært, men hyggelige flyvertinner og helt grei service. Absolutt verdt kr 11.500,-!

Back