Dag Viking
ScanFlyer Mile High Club
Takker. Da holder jeg meg trolig til Seminyak slik som planlagt.
Nusa Dua er rolig, men jeg så ut til å ha dårlige muligheter for shopping (muligens jeg ikke lette nok). Strendene jeg så der er hverken fugl eller fisk, ikke er de fine for snorkling og ikke er de fine for å vasse ut og svømme da det ikke er rene sandstrender.
Lombok likte jeg bedre enn Bali da det var langt mindre turisme der og roligere tempo, men det er jo en båttur eller flytur til for å komme seg dit. Likte meg meget godt på Senggigi Sheraton.
http://www.starwoodhotels.com/sheraton/property/overview/index.html?propertyID=121
Edit; og så velger vi å bo på "nabohotellet", Melia Benoa, også 5*. Her betaler vi for to rom 260 US$ pr natt, mot 605 US$ pr natt på Westin.....
Dumt at det skal være en såpass prisforskjell da Westin Nusa Dua er et svært bra hotel.
Husk å ta vare på kredittkortet du betaler reisen med, selv om du får nytt kort i etterkant pga at det har gått ut eller andre ting. Jeg fikk et lite £@$€@ pga at jeg hadde fått nytt kredittkortnr fra jeg bestilte reisen et halvt år tidligere. Ikke veldig imponerende av Qatar, det må skape problemer for mange pga at folk mister/blir frastjålet/kaster kort mellom bestillings- og reisetidspunkt. Bestiller man reisen et år på forhånd er det 50% sjanse for at kortet har gått ut, og man har fått nytt i mellomtiden dersom kortet har 2 års gyldighet.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.