Bilderapport EK160 / EK159

Takk for flott rapport og fine bilder. Trodde ærlig talt Emirates var bedre på seter, mat og service - at de nesten uansett ville gi en tilfredsstillende opplevelse. Synes også det er rart at de ikke har et mer elegant interiør. Alt fremstår så billig.

Takk for rapporten Dag Viking :up:
Har kun fløyet Emirates på økonomi og Qatar på business så har ikke helt sammenlign. Husker bare veldig trange seter på EK økonomi.
Ethiad er vel kjent for å slå de 2 andre store i sandkassen når det gjelder hard/soft produkt!

Til info. Den Youtube videoen har du satt på "privat" i settings. Lar seg ikke avspille.

Uff ja den kranglet hos meg en uke etter at jeg kom hjem, heldigvis ikke sånn at jeg ble sengeliggende, men plagsomt nok. Tok nok Paracet for å dempe smertene. Mulig jeg fikk i meg noe bakterielle greier som ofte kan gi alt fra ingen symptomer til veldig kraftige. Fikk vel no sånn midt i mellom.

Uansett, fin rapport og det var en nydelig tur og magekrangling er ikke noe som skal hindre en fra å reise og spise god mat. :)

Den frokosten så temmelig stusselig ut. Fløy AMS-DTW med Delta i August i økonomi, og der fikk man full varm frokost med like mye frukt og syltetøy og staffasje som på bildet fra Emirates.

Var en som rakk flyet hjem og oppgradert til Business. Prisen var å sove hele veien hjem, droppet frokost og lunsj , kun et par champis og en GT . Sov godt i disse setene :colgate: Aner ikke hvorfor jeg ble oppgradert...:spin

Flott rapport :) Høres ut som om festen med EK og Hyatt tok litt av :D

Emirates Business class er definitivt ikke for meg da jeg hater 2-3-2 på business, falskt gull og tre design. Blir nok ikke EK på meg heller med det første om jeg ikke skal til Dubai da.

Blir nok å fly med dem bare å teste, men da tenker jeg det blir F for max harry tur ;)

Back