• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Bilder på SWE FLY 767

Replying to Topic 'Bilder på SWE FLY 767'

Tanken var vell mere beregnet på en reallitet om at flene burde kunne fylles opp med nok pax til å gjøre disse rutene lønnsomme!

Tror noen forresten at Norwegian noen gang kommer forsøke seg på noe større enn smågriser og mere exotiske destinasjoner?
 
Replying to Topic 'Bilder på SWE FLY 767'

Det tror jeg ville vaere stormannsgalskap og billett til undergangen ... pengene har en tendens til aa renne veldig fort ut naar man begynner med store/stoerre fly ...

Skomaker - bli ved din lest ....
 
Replying to Topic 'Bilder på SWE FLY 767'

Enig der. Grunnene til at lapris-selskapene har suksess er vel at de har ens flåte og lettere kan sjonglere både med crew og maskiner.
Braathens SAFE forsøkte seg vel med 2 stk B767-200 med manglende hell.....
 
Replying to Topic 'Bilder på SWE FLY 767'

Braathens SAFE var 10 år for tidlig ute desverre med 767 på innenriks, dessuten så de muligheten for konkurranse på andre destinasjoner som var okkupert av SAS.
 
Replying to Topic 'Bilder på SWE FLY 767'

10 aar for tidlig? Paa norsk innenriks fyller du en 242-seter mandag morgen og fredag ettermiddag .. that's it! Ethvert selskap som proever noe lignende er idiot!
 
Replying to Topic 'Bilder på SWE FLY 767'

För att gå tillbaka till trådens ämne...
Det är nästan så jag är glad att SweFly inte valde Arlanda för sina operationer utan Skavsta. Att titta på den här maskinen gör ju ont i ögonen... :p
 
Back
Top