Det tror jeg ville vaere stormannsgalskap og billett til undergangen ... pengene har en tendens til aa renne veldig fort ut naar man begynner med store/stoerre fly ...
Enig der. Grunnene til at lapris-selskapene har suksess er vel at de har ens flåte og lettere kan sjonglere både med crew og maskiner.
Braathens SAFE forsøkte seg vel med 2 stk B767-200 med manglende hell.....
Braathens SAFE var 10 år for tidlig ute desverre med 767 på innenriks, dessuten så de muligheten for konkurranse på andre destinasjoner som var okkupert av SAS.
10 aar for tidlig? Paa norsk innenriks fyller du en 242-seter mandag morgen og fredag ettermiddag .. that's it! Ethvert selskap som proever noe lignende er idiot!
För att gå tillbaka till trådens ämne...
Det är nästan så jag är glad att SweFly inte valde Arlanda för sina operationer utan Skavsta. Att titta på den här maskinen gör ju ont i ögonen...