LCH78 www.lch78.net Medlem 30 Dec 2008 #1 Bilder fra Zürich Del 1 Her kommer noen utvalgte bilder jeg tok under en spottertur til Zürich den 12/06, tilfeldigvis også min bursdag. Håper bildene faller i smak.
Bilder fra Zürich Del 1 Her kommer noen utvalgte bilder jeg tok under en spottertur til Zürich den 12/06, tilfeldigvis også min bursdag. Håper bildene faller i smak.
Lennart ScanFlyer Rusty 30 Dec 2008 #2 Re: Bilder fra Zürich Del 1 Bra flyplass til å ta bra bilder på Bra bilder dette LCH78
EB ScanFlyer Inventory Medlem 30 Dec 2008 #3 Re: Bilder fra Zürich Del 1 Er HB-IQJ en logojet? Med Novartis dekal på snuta?
Desk pilot ScanFlyer Crusty 30 Dec 2008 #4 Re: Bilder fra Zürich Del 1 Bra billedreportasje. Likte spesielt godt bilde av Air France RJ'en. Tøff, og uvanlig, vinkel! Sist jeg var i ZRH var det en del Dash 8 som kom og gikk. Så du noe til disse?
Re: Bilder fra Zürich Del 1 Bra billedreportasje. Likte spesielt godt bilde av Air France RJ'en. Tøff, og uvanlig, vinkel! Sist jeg var i ZRH var det en del Dash 8 som kom og gikk. Så du noe til disse?
LCH78 www.lch78.net Medlem 30 Dec 2008 #5 Re: Bilder fra Zürich Del 1 så ingenting til Dash 8 under mitt opphold nei
Desk pilot ScanFlyer Crusty 30 Dec 2008 #6 Re: Bilder fra Zürich Del 1 ...tenkte på flyene til Flybaboo Ser imidlertid at selskapet har sluttet å fly på Zurich. Så da så...
Re: Bilder fra Zürich Del 1 ...tenkte på flyene til Flybaboo Ser imidlertid at selskapet har sluttet å fly på Zurich. Så da så...
B Blubird ScanFlyer Mile High Club Medlem 30 Dec 2008 #7 Re: Bilder fra Zürich Del 1 Sånn apropos så heter selskapet nå kun Baboo, ref. siste re-branding i sommer.
Re: Bilder fra Zürich Del 1 Sånn apropos så heter selskapet nå kun Baboo, ref. siste re-branding i sommer.