Bilder fra USA

VC-10

ScanFlyer Crusty
Medlem
Da har jeg fått litt orden på bildene fra USA, og presenterer noen her i del 2!

Denne fløy jeg Charlottesville - Dulles - artig liten krabat:

ua_sf340.jpg

I Washington fikk jeg se B767-300 fra Ethiopian. Det er antageligvis et sjeldent syn utenfor Ethiopia. Den ene skulle på dagens ruteflyvning, mens den som gikk først var charter:

b767_ethiopian_x_2.jpg

Tre anonyme B767 stod på rampen på IAD. Aner ikke hvem de tilhører, men siden de var samlet i denne byen, er det vel ikke helt umulig at de tilhører en mer eller mindre offentlig organisasjon:

B767_x_3.jpg

Denne maskinen fra United var ikke særlig presentabel:

ACFHFANLaWUt.jpg

Denne fløy jeg med til JFK!:

ACFJFAPLaWUt.jpg

TACA A320:

a320_taca.jpg

Så har vi forflyttet oss til Newark.
Også -500 maskiner kler winglets:

b737-500_co.jpg

Det gjør også -900ER. Første gangs syn for meg. Synd ikke CO har flydd -400 modellen. I så fall ville jeg hatt bilde av alle fra -100 og oppover:

b737-900_co.jpg

Alaska er langt unna NY:

b737-800_as.jpg

Enda en nydelig fugl me winglets. Denne nye trenden gjør at det blir mye nytt festet til brikken:

b757-200wl_nw.jpg

Jeg er litt usikker på om jeg synes "nye" AZ tar seg bedre ut enn gamle:

b767-300_az.jpg

Jet Airways har spredd seg til mange steder, også EWR:

b777-300_jet.jpg

Så avslutter vi med to DHC8-400 fra EWR - Porter og Continental:

dhc8-400_porter.jpg

dhc_8-400_co.jpg

Tilbake til Europa og LHR, med den store til Singapore etter en grei tur med Virgins A340-600:

a380_sq.jpg

:cool: VC-10

Ethiopians B767 har vi på Arlanda flera gånger i veckan ;)

Fina bilder är det dock som mår bättre i bildforumet!

Låvly bilder :D

Synes UA burde "flekke" litt på den 737en. Og syntes den A380en så litt liten ut :drunk:

Når det kommer til CO sine B737 så synes jeg at de burde lakkere dorsal fin i samme blåfarge som verticalen, synes det ser stygt ut slik det er nå. Dag J du får tipse kollegene dine ;)

Søren - det gikk litt fort i svingene. Jeg mente selvfølgelig å legge denne i bildeforumet. Kanskje noen med rettigheter klarer å flytte den over?

Sorry :72:

VC-10

Ingen fara, som du ser hade jag gjort det innan du bad om det men låter en link ligga kvar lite diskret ;)

Dette var virkelig en bra og Inntresang serie bilder. supert!:D
Det er så gøy å se bilder fra USA, de har så mye snack's.

Bildene fra EWR, er de tatt fra innsiden av terminalen?

Flotte bilder. :)

Enig med BSSW. 380'n ser ikke så stor ut når man ikke har noe ved siden av den å sammenlikne med...

Jeg sto inne i terminalen som Virgin benytter (husker ikke nummeret). Rimelig bra forhold der på ettermiddagen, tross vinduene!

VC-10

Back