Da har jeg fått litt orden på bildene fra USA, og presenterer noen her i del 2!
Denne fløy jeg Charlottesville - Dulles - artig liten krabat:
I Washington fikk jeg se B767-300 fra Ethiopian. Det er antageligvis et sjeldent syn utenfor Ethiopia. Den ene skulle på dagens ruteflyvning, mens den som gikk først var charter:
Tre anonyme B767 stod på rampen på IAD. Aner ikke hvem de tilhører, men siden de var samlet i denne byen, er det vel ikke helt umulig at de tilhører en mer eller mindre offentlig organisasjon:
Denne maskinen fra United var ikke særlig presentabel:
Denne fløy jeg med til JFK!:
TACA A320:
Så har vi forflyttet oss til Newark.
Også -500 maskiner kler winglets:
Det gjør også -900ER. Første gangs syn for meg. Synd ikke CO har flydd -400 modellen. I så fall ville jeg hatt bilde av alle fra -100 og oppover:
Alaska er langt unna NY:
Enda en nydelig fugl me winglets. Denne nye trenden gjør at det blir mye nytt festet til brikken:
Jeg er litt usikker på om jeg synes "nye" AZ tar seg bedre ut enn gamle:
Jet Airways har spredd seg til mange steder, også EWR:
Så avslutter vi med to DHC8-400 fra EWR - Porter og Continental:
Tilbake til Europa og LHR, med den store til Singapore etter en grei tur med Virgins A340-600:
VC-10
Denne fløy jeg Charlottesville - Dulles - artig liten krabat:

I Washington fikk jeg se B767-300 fra Ethiopian. Det er antageligvis et sjeldent syn utenfor Ethiopia. Den ene skulle på dagens ruteflyvning, mens den som gikk først var charter:

Tre anonyme B767 stod på rampen på IAD. Aner ikke hvem de tilhører, men siden de var samlet i denne byen, er det vel ikke helt umulig at de tilhører en mer eller mindre offentlig organisasjon:

Denne maskinen fra United var ikke særlig presentabel:

Denne fløy jeg med til JFK!:

TACA A320:

Så har vi forflyttet oss til Newark.
Også -500 maskiner kler winglets:

Det gjør også -900ER. Første gangs syn for meg. Synd ikke CO har flydd -400 modellen. I så fall ville jeg hatt bilde av alle fra -100 og oppover:

Alaska er langt unna NY:

Enda en nydelig fugl me winglets. Denne nye trenden gjør at det blir mye nytt festet til brikken:

Jeg er litt usikker på om jeg synes "nye" AZ tar seg bedre ut enn gamle:

Jet Airways har spredd seg til mange steder, også EWR:

Så avslutter vi med to DHC8-400 fra EWR - Porter og Continental:


Tilbake til Europa og LHR, med den store til Singapore etter en grei tur med Virgins A340-600:

