LN-RPL ScanFlyer Blue 8 Sep 2009 #1 Her følger noen bilder fra meg tatt i dag . Håper bildene faller i smak. Her kommer bildene. Lar bildene tale for seg selv. Dett var dett. Kommenter gjerne bildene folkens
Her følger noen bilder fra meg tatt i dag . Håper bildene faller i smak. Her kommer bildene. Lar bildene tale for seg selv. Dett var dett. Kommenter gjerne bildene folkens
LN-MEH ScanFlyer Gold 8 Sep 2009 #2 Greie bilder det der, men alle disse er vel ikke tatt i dag, altså mandag 7/9? Tenker på de av f.eks LN-RRB, LN-KKP, LN-SOV og LN-BGH i hvertfall.
Greie bilder det der, men alle disse er vel ikke tatt i dag, altså mandag 7/9? Tenker på de av f.eks LN-RRB, LN-KKP, LN-SOV og LN-BGH i hvertfall.
LN-RPL ScanFlyer Blue 8 Sep 2009 #3 Det var kanskje litt feil tittel på tråden MEH. Hadde vært bedre med bilder den seneste tid på TOS. Men noen av bildan var tatt den 7. sept.
Det var kanskje litt feil tittel på tråden MEH. Hadde vært bedre med bilder den seneste tid på TOS. Men noen av bildan var tatt den 7. sept.
rogaland10 ScanFlyer Blue 8 Sep 2009 #4 Hei hei Flotte og skarpe bilder, likte vinklene disse bildene var tatt fra Stå på, gleder meg til å se mer.
Hei hei Flotte og skarpe bilder, likte vinklene disse bildene var tatt fra Stå på, gleder meg til å se mer.
S sukram ScanFlyer Gold 8 Sep 2009 #5 Ja, det var flotte bilder fra TOS. Hva gjorde "legoflyet" i Tromsø?
Redcap ScanFlyer Silver 8 Sep 2009 #6 Legoflyet kom med et gjeng på event i TOS arrangert av en svensk storbank. Riktig fint fly og hyggelig crew.
Legoflyet kom med et gjeng på event i TOS arrangert av en svensk storbank. Riktig fint fly og hyggelig crew.
Fellowship ScanFlyer Dusty Medlem 8 Sep 2009 #8 Kjempefine bilder fra Tromså. Den siste ERJ´en var skikkelig fin.